O nee Mardaisy!!! Wat intens verdrietig en afschuwelijk! Heb verder geen woorden, heel veel sterkte en een hele dikke knuffel!!!
Nee zeg!!!! Ach hier schrik ik van... wat verdrietig! Zo had het niet moeten gaan voor jullie.. Ik wens je enorm veel sterkte en kracht om deze klap te verwerken. Bah.
Nee mardaisy, wat vreselijk om te lezen!!! Ik weet niet wat ik moet zeggen alleen dat ik jullie veel sterkte wil wensen!! Zo verdrietig dit.. Veel kracht voor jullie
Even ego lieve dames! Vorige week ben ik bevallen van een gezond meisje! Dinsdag opgenomen om te primen, zodat ik ingeleid kon worden. Ik trok de spanning en onzekerheid nmlk niet meer mentaal gezien. Die dag dus 2x 2 pilletjes gehad om de bmm verder te verweken/te laten verstrijken. Van dinsdag op woensdag nog best redelijk geslapen int zkh. Woensdagochtend hebben ze om 10 uur mijn vliezen gebroken en het infuus met weeënopwekkers gestart. Dat sloeg gelijk goed aan en al snel was het best heftig. Om 13 uur nog even onder de douche gaan zitten en om half 2 getoucheerd. 5cm, wat ik best teleurstellend vond. Ik heb toen gevraagd om een ruggenprik omdat ik de heftigheid van de weeën en vooral de snelheid waarmee ze elkaar opvolgden erg zwaar vond. Ze durfden het echter niet aan om me naar de anesthesist te sturen, dus ik mocht geen ruggenprik. Wel kreeg ik een morfinepompje waardoor ik tussen de weeën door iets beter kon ontspannen. Het ging toen supersnel, om 14:54 mocht ik gaan persen, om 15:00 is N. geboren en zagen we gelijk dat ze gezond was. Ze heeft ruim een uur bij me gelegen voor ze dr gecontroleert hebben, ze plaste me gelijk al onder en hapte ook nog eens gelijk aan. Om 15:23 is mn placenta "geboren". Geen hechtingen oid, heerlijk! Wat een verschil met de hele bevalling van B., echt in geen enkel opzicht te vergelijken! Om 19:00 lagen we zelfs al in ons eigen bed, echt heerlijk. Al met al dus een heftige, maar snelle bevalling, veel naweeën enz, maar wat een roze wolk, ze is gezond, en prachtig!
Bloesempje, dat is fantastisch nieuws!! gefeliciteerd!!! Mardaisy, ik lees nu pas van je ma, wat intens verdrietig. Heel veel licht en liefde gewenst...
Bloesempje wat heerlijk voor je!!! Wat zal het spannend geweest zijn en wat zullen de emoties soms dubbel zijn zo na het verlies van je zoontje.. maar wat een geluk dat je dochter gezond is! Kruip op je wolk en kom er voorlopig niet vanaf want je hebt het zo verdiend!!!
Mardaisy ik weet niet of je nog meeleest hier (kan me heel goed voorstellen van niet hoor..) maar hoe gaat het met je? Ik hoop dat je goed wordt opgevangen door vrienden, familie of andere mensen want het is niet nix waar je nu (weer) doorheen moet. Er wordt vanuit hier aan je gedacht (maar daar heb je niets aan, helaas..)
Bloesmpje gefeliciteerd. Bedankt voor jullie berichtjes. Hier gaat het redelijk. Die eerste klap van het verdwijnen van ons lichtpuntje was erg zwaar. We hadden zo veel hoop dat het deze keer wél goed zou komen met de hulp van ons engeltje! Het voelt zo ontzettend oneerlijk dat we klap na klap moeten krijgen. Waarom moeten we toch steeds de verkeerde procenten pakken!? Er stonden twee aparte vakanties van ieder een week gepland, maar de eerste viel precies samen met de miskraam en kon dus niet doorgaan. Omdat de curretage goed verliep zijn we de andere week toch maar weggegaan. Was fijn om er even uit te zijn. Nu moeten we onszelf weer herpakken. Ik was erg bang om helemaal weer terug in die diepe zwarte put te vallen, maar gelukkig ben ik voor m'n gevoel niet weer op de bodem. Ondanks de klap bovenop onze rouw proberen we sterk te blijven en vertrouwen te houden dat het ooit een keer mag lukken en ik hoop dat het niet zo lang op zich laat wachten...
Bedankt lieve dames! Mardaisy, ik hoop zo enorm voor jullie dat jullie ook zsm een gezond kindje mogen krijgen! Onmenselijk waar jullie doorheen moeten gaan...
Bloesempje ik wil je ook nog even feliciteren met de geboorte van jullie dochter. Wat super fijn om te lezen!! Geniet er lekker van!! Het is jullie gegund. Wij zijn nu hard bezig met het babykamertje, dat schiet al aardig op.. Alleen die emoties nu het allemaal vorm gaat krijgen vind ik erg heftig.. We werden al steeds geconfronteerd met het gemis van onze kleine meid, maar merk dat vooral ik er meer 'last' van krijg. Het voelt zo dubbel allemaal. Ik denk dat we het pas een beetje los kunnen laten als ons nieuwe wondertje er is.. Sorry voor m'n geklaag, wilde het graag even kwijt. Mardaisy ik denk aan je.. Het blijft vreselijk. Hopelijk is het jullie gauw in goede gezondheid gegund!!
Thnx meis! Je klaagt trouwens helemaal niet hoor! Alleen maar normaal wat je nu voelt denk ik. Ik was ook echt heel eg blij dat ik de babykamer af had voordat B.☆ overleed. Het weekend voor zijn overlijden waren we precies klaar met schilderen enz, ik hoefde eigenlijk alleen de aankleding nog te doen. Ik kan me voorstellen dat het enorm confronterend is allemaal! Ik vind het trouwens juist best lastig nu N. er is, heel verdrietig dat ze haar broer nooit zal ontmoeten. Maar scheelt waarsch ook wel iets dat ik al 26 weken zwanger was toen B.☆ overleed en we daardoor ons beeld moesten aanpassen omdat we echt toeleefden naar een leven met zn 4tjes. Weten jullie het geslacht van de baby? Probeer ook wel echt te genieten van deze bijzondere tijd!
Mardaisy hoe gaat het nu met je? Ik hoop zo dat het jullie snel gegund is! Girl1986 zorgeloos en naief wordt het niet meer he.. leek me voor bloesempje ook zo dubbel! Niets is meer gewoon en vanzelfsprekend; we zijn gekleurd door wat we hebben meegemaakt en meemaken. Ik ben ook benieuwd hoe het mij af gaat zeker na de bevalling enzo met al de hormonen. Ik weet niet of jullie toevallig de Flair lezen maar ik sta daar half september in met mn 2 kindjes! Interview en promoten van de foundation die onderzoek naar hun ziekte mede mogelijk maakt. Mochten jullie het interessant/leuk vinden
Gaat goed met me. Geniet lekker van mn kleine jongen in mn buik (is heeeel druk!) En mn 2 lieve schatjes daarbuiten hehe. Het gaat goed met mn kindjes en over 2 weken hoeven we niet meer wekelijks naar het sophia kinderziekenhuis voor infusen maar mogen we het wekelijks thuis doen onder begeleiding van de kinderthuiszorg. Daar kijken we heel erg naar uit! Weer wat meer rust. Ik heb lekker ouderschapsverlof aan mn zwangrrschapsverlof geplakt en blijf thuis tot deze baby 6 maanden is en mn andere zoontje net op de basisschool gestart is. Hoe gaat het met je dochtertje bloesempje? Doet ze het goed? Kunnen jullie genieten?
Gaat heel goed met dr. We genieten volop, al vind ik het soms wel enorm confronterend dat het zo enorm anders is dan bij B.☆ Besef me nu eigenlijk pas hoe ziek hij vanaf dag 1 was en hoe zwaar dat achteraf toch is geweest. Denk dat ik nu een btje toekom aan het verwerken van de afgelopen 21 mnd zeg maar.
Ja dat zal vast! Toen wist je niet beter en deed je het "gewoon", maar nu ervaar je hoe het ook kan en hoe het eigenlijk had moeten zijn.. zoals ik je ervaar in je berichten had jullie B geen betere moeder kunnen treffen! Er zullen wellicht nog vele confronterende momenten komen als je de kids met elkaar vergelijkt.. Het leven is soms zo scheef.
Hoi, hier gaat het redelijk. Ik probeer de draad weer wat op te pakken door me op werk te focussen.. Binnenkort naar de gynaecoloog voor een nagesprek. Lichamelijk ben ik wel weer de oude, maar geestelijk blijft het gewoon heel zwaar. Veel vriendinnen zijn nu zwanger of net bevallen en dat vind ik vreselijk moeilijk. Vraag me af of het ons ook ooit gegund is....