Natuurlijk of pgd-ivf

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door girl1986, 3 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mardaisy

mardaisy Niet meer actief

Dank je. Wat fijn dat jullie een goede uitslag hebben gekregen! Hoe ver ben je nu?

2. Goedemorgen

Goedemorgen Actief lid

5 jun 2014
    232
    0
    16
    NULL
    NULL
    5 maanden nu alweer.. Ik denk nog dagelijks terug aan het eerste trimester en uiteindelijk het verlossende telefoontje. Die onzekerheid vond ik echt killing. Had moeite gewoon door te gaan met de normale dagelijkse dingen. Hoe ik me voelde toen ik het goede nieuws kreeg is niet te beschrijven. Gun dat jullie ook ZO erg!!

3. Manieki

Manieki Lid

12 okt 2015
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mandaisy moet regelmatig aan je denken. Hoop dat je al een uitslag hebt, en vooral dat hij goed mag zijn!

Hier 5 januari de vlokkentest. Merk dat ik wat struisvogeltachtig begin te worden. Gisteren op de echo ons kleine ukje zien spartelen, echt al een klein mensje. Pfff ik hoop echt zooooo dat alles goed mag zijn!

Goedemorgen ik ben echt heel blij voor je dat alles goed bleek te zijn, wat een immense opluchting zal dat zijn geweest!

4. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Meiden, ik hoop allemaal positieve uitslagen te lezen binnenkort!

5. mardaisy

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Wij hebben vandaag de uitslag gekregen en alles was goed!! Zooo vreselijk blij!!

6. mardaisy

Oh Manieki, ik weet precies hoe je je voelt. Het wachten is echt vreselijk. Inderdaad des te meer omdat je steeds meer gehecht raakt aan het kindje in je buik dat steeds meer de vorm van een echt mensje krijgt. Ik ga heel hard voor je duimen dat alles goed mag zijn. Het kan echt!!!

7. Manieki

Manieki Lid

12 okt 2015
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooh wat fijn voor jullie! Krijg er helemaal kippenvel van zeg! Wat zullen jullie opgelucht zijn en mooie feestdagen krijgen!

8. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Wat heerlijk, gefeliciteerd! Nu echt gaan genieten meis, het is jullie zo gegund!

9. girl1986

girl1986 Lid

13 aug 2009
    78
    0
    6
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd mardaisy!! Wat super en wat een opluchting he?
    Er valt heel wat van je schouders dan.
    Lekker genieten nu!!

10. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Hoe ist bij jullie Girl1986? En met Britt?

11. mardaisy

Dank jullie wel allemaal!!

12. jonna

jonna Actief lid

3 mrt 2015
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh mardaisy wat heerlijk voor je!!! En een jongetje zie ik! Geniet van het goede nieuws en kruip op je 'blauwe' wolk!!

13. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Jonna hoe is het met je?

14. mardaisy

Succes morgen Manieki. Zal voor je duimen.

15. Manieki

Manieki Lid

12 okt 2015
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel, lief dat je er aan denkt!
    Zie er wel tegenop, maar ben ook blij dat er straks eindelijk duidelijkheid is.

16. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Succes meis!

17. Manieki

Manieki Lid

12 okt 2015
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden.

Het is gelukkig achter de rug en alles is goed gegaan. De punctie viel mee erg mee. Nu het lange wachten nog... 3 weken voor de cf zeggen ze, pffff
    Nu maar lekker mijn bedje in zo, zijn bijna thuis.

18. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Ai das best lang. Hopelijk valt het vandaag en morgen ook mee qua krampen enz.

19. mardaisy

Poeh, dat is inderdaad lang zeg. Gek dat daar zo veel verschil in zit. Hebben ze ook geen verwachting gegeven wanneer de uitslag ongeveer zou komen? Want 3 weken is volgens mij de max. Meestal is de uitslag toch wel na 10-14 dagen beschikbaar dacht ik. Zou niet weten waarom CF daar een uitzondering op is.

In ieder geval fijn dat de test achter de rug is en dat het goed ging. Ik ga heel hard voor je mee duimen!!!

20. zwangerin2015

zwangerin2015 Actief lid

15 apr 2015
    184
    14
    18
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!
    Ik heb een tijdje niet gekeken maar wat is hier veel gebeurt! Wat fijn dat jullie positieve uitslag hebben gekregen mardaisy!
    En Jonna gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!

Wij hebben in 2014 een vlokkentest laten doen bij 12,3 weken en 8 dagen later kregen we een telefoontje met slecht nieuws, ons kindje had ook het gen van de erfelijk ziekte die in onze familie zit. 25 september 2014 ben ik bevallen van ons kindje.
    Erg fijn om te horen dat er gelukkig ook goed nieuws kan zijn naar zo'n vlokkentest! Ben erg blij voor jullie!

Wij hebben in november onze eerste PGD poging gehad maar helaas waren alle 7 embryo's ziek. Nu start ik 3 februari weer met spuiten voor poging 2...blijft zo ontzettend spannend!

Deel Deze Pagina