Ik haal hem weer even omhoog hoor! Zijn er op de site handigheidjes zodat je dit topic bv weer snel terug kunt vinden? Ik moest enorm zoeken nu..
Ja Jonna, je kan je abonneren op een topic dmv "onderwerp tools" bovenin het topic net onder de paginacijfertjes. Als je dan helemaal bovenin op "directe links" en dan "abonnementen" klikt, zie je alle onderwerpen waar je lid van bent geworden!
Dat wist ik ook nog niet. Ben al sinds 2009 lid, heel slecht haha. Hoe gaat het met jullie? Ik heb al sinds vrijdag menstruatiepijn en heb al een paar keer verwacht ongesteld te worden, maar nog niks. Verwacht wel dat het er nog aankomt. Voorgaande 2 zwangerschappen verloor ik gelijk al 'melk' en dat is nu niet het geval. Het zegt niks natuurlijk dat weet ik. Moet nog even afwachten. Mardaisy: hoe is het met jouw cyclus?
Blijft spannend voor je girl! Mijn cyclus is heel vreemd. Ik had 2 weken terug een dip in m'n temp, slijm, steken en open bmm dus was er vanuit gegaan dat toen de eisprong was, maar nu ik m'n tempkaartje in FF heb aangevuld (ik had een week later weer vrb slijm) geeft ie een eisprong in een later dipje aan... :s het zou kunnen verklaren waarom ik nog steeds niet ongi ben. Dan zou ik nu op 10 DPO zitten. Óf ik ben wel overtijd als m'n eerste ei-dip klopte! Nog even in spanning dus!
Ben jij nu overtijd girl? Bij mij is de melkproductie sowieso nog niet gestopt..het komt er nog steeds in staaltjes uit! 😯
Oeh spannend mardaisy..! Nog even afwachten dus.. Ik heb vanmiddag voor de zekerheid maar even een testje gedaan, ik kon het niet laten. Ik had uiterst gisteren ongesteld moeten worden. Ik kan jullie mededelen dat onze bevruchting gelukt is.. Rente spannend dit.. We zijn 'blij' dat het zo snel gelukt is, maar de komende maanden wordt het het moeilijkst en proberen we zo positief mogelijk te blijven. Liefs
Wow girl ben je zwanger??! Wat goed! Wat snel!! Ik ben blij voor je dat t gelukt is! Nu heel hard duimen de komende weken en er toch ook weer niet al teveel aan denken want je wilt je nog nog niet teveel hechten/vooruit lopen lijkt me... lastig! Maar dit stapje is alvast gelukt!!
Ik ben idd zwanger. Heel onwerkelijk dat het zo snel gelukt is. Ik ging er echt wel vanuit dat het nog een tijdje zou duren, maar zo zie je maar weer. Bij de eerste duurde het 8 maanden en de 2e 4. Maar evengoed ontzettend mooi dat het gelukt is. Ik heb nog steeds van die menstruatiekrampen, hopelijk trekt dat wat weg. Ik merk nu al dat ik er heel anders insta. De vorige keren wilde ik het van de daken schreeuwen, nu ben ik heel ingetogen. De komende tijd zal het gerust qua emoties gaan schommelen, maar ik blijf voor me houden dat ik me niet teveel moet gaan hechten. Ik hoop echt dat we over een aantal weken goed nieuws mogen krijgen. Dat hoop ik ook straks voor jullie als het zover is!! Gelukkig kunnen we elkaar moed blijven toespreken en advies geven.
Waaaauw gefeliciteerd!! Hoeveelste ronde was dit voor jullie? De eerste stap is er inderdaad en je moet vertrouwen in die 75% wat gewoon een hele grote kans is! En het beschermengeltje helpt ook! Hou je ons op de hoogte? Hoop dat ik ook snel mag volgen
Dank je wel😀 dit was de eerste ronde. Net wat je zegt: 75% is veel. We hopen op het beste. Ons beschermengeltje helpt ons vast, dat moet gewoon!! Ik hoop dat jullie ook snel zullen volgen, dan staan we samen sterk!! Het moet voor ons alledrie gewoon goedkomen!! Mardaisy als je wat weet laat je dat dan weten? Ik duim voor je! Ook als jullie wat anders kwijt willen, lekker kletsen hoor..
Ik heb me direct even geabboneerd! Top, wist ik niet haha! Oeh omdat jij nu zwanger bent twijfel ik of ik deze maand zal overslaan haha! Ik ga paar dagen weg met mn zusjes en wil dan eigenlijk niet zwanger zijn (zou het dan net daarvoor weten namelijk..), maar ik wil ook mn kans niet laten lopen! Ik zit nu in mn vruchtbare dagen dus ik moet snel beslissen haha! Spannend ook voor jou mardaisy! Wanneer ga je testen? Ik had er denk ik stiekem al wel een testje tegenaan gegooid als ik jou was hehe.
Jonna je moet doen waar je jezelf goed bij voelt, dat is het allerbelangrijkste! Wat ga je doen voor leuks? Ik ben vorige week vrijdag en afgelopen vrijdag op stap geweest en ging er echt vanuit dat het nog wel even zou duren voordat ik zwanger zou zijn. Ik heb toen beide keren wel een paar drankjes genuttigd 😳 Nu denk ik had ik dat maar niet gedaan, maar kan er niks aan veranderen helaas. Ik denk dat ik niet de enige ben waarbij dat wel eens is gebeurd😕
De eerste weken is dat niet erg. Kindje en jij zijn dan nog niet echt verbonden. Dus voel je niet schuldig! Ik ga naar Milaan! Echt zin in 😊
Een ronde overslaan omdat girl zwanger is? Of begrijp ik het nou verkeerd? Wat bedoel je precies? Ik durf niet zo goed te testen...! Maar bovendien denk ik dat mn ei een week later is geweest dan dat ik dacht en dan zou ik komende zaterdag pas mn NOD hebben. Testen zou dan nu, op 10 DPO te vroeg zijn. Dus ik kijk nog even aan wat mn temperatuur doet. Ik heb geen steekjes of krampjes meer, wel chagrijnig en overgevoelig..
Handig he, dat abonneren! zo kun je gemakkelijk even checken of er nog nieuwe berichten zijn geplaatst!
Nee ik zou juist deze maand overslaan zodat ik niet zwanger naar milaan zou gaan. Maar nu ze zwanger is wil ik juist ook hehe. En voelt het zonde om een maand over te slaan 😊
Heerlijk joh Milaan!! Lekker genieten. Hoe mooi zou het zijn als je zwanger daarheen kan gaan😄 Ik denk altijd maar : elke maand is er 1, dus lekker klussen. Nog leuk ook😉 Wij hebben trouwens in mijn vruchtbare periode elke dag geklust. Vorige 2 zwangerschappen niet gedaan, misschien dat het daarom wel langer duurde en nu gelijk raak was hihi. Terwijl ik altijd lees dat bij elke dag ht zaad niet meer van de juiste kwaliteit is😜
Volgens mij is elke dag niet slecht, zolang de zaadkwaliteit maar goed is. Voor mannen met vruchtbaarheidsproblemen en weinig zwemmers raden ze elke dag af, zodat ze weer even kunnen 'sparen'. Dat is tenminste wat ik heb gehoord.
Hoe dan ook; het heeft gewerkt bij je deze keer, girl haha! Mardaisy, zaterdag weer testen dus? Spannend wel de komende dagen dan! Maar als je ei later is geweest, heb je dan wel in de goede dagen 'geklust' (ik vind dat zo'n belachelijke term hehe maar 'gesext' is ook zo wat...)?