Natuurlijk of pgd-ivf

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door girl1986, 3 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jonna

jonna Actief lid

3 mrt 2015
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een gedoe die banners haha! Even checken of het gelukt is..

2. mardaisy

mardaisy Niet meer actief

Ik zie het zelf niet als "weggooien". Omdat je in zo'n geval weet dat het kindje ziek ter wereld zal komen en niet lang zal leven, wordt het leven niet pas na de geboorte beƫindigd, maar vroegtijdig tijdens de zwangerschap. Eigenlijk komt dat op hetzelfde neer, alleen eerder.

3. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Snap je goed hoor mardaisy! Zeker in jullie situatie! Het syndroom van ons zoontje is anders, er zijn maar weinig gevallen bekend (9 in totaal voor hem), waaronder een meisje wat 9 was opt moment van publicatie van dat artikel. Het symdroom geeft regelmatig hartafwijkingen maar ons zoontje heeft dit gelukkig niet. Hij is zwaar beperkt, zowel verstandelijk als lichamelijk, maar heeft geen pijn en is meestal heel vrolijk en relaxed. Zijn ziekte is dus wel met het leven verenigbaar al denken de artsen wel dat hij (heel) jong zal overlijden.

4. jonna

jonna Actief lid

3 mrt 2015
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    De ziekte van mijn kinderen is wel met het leven verenigbaar en toch zal ik niet bewust nog een kindje met de ziekte op de wereld zetten. Ja mijn kids zijn tot nu toe blij, gelukkig en pijnloos maar de toekomst is onzeker en lichamelijke beperkingen en operaties gaan komen. Ik wil dat een volgend kindje niet aan doen en onszelf ook niet. Ik snap jouw redenen hoor bloesempje, respecteer ik ook zeker! Ik lees heel veel liefde voor je kindje(s) ongeacht de beperkingen en het zware zorgen. Dat vind ik heel mooi en krachtig.

5. jonna

jonna Actief lid

3 mrt 2015
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Girl1986 hoe gaat het met je? Kun je je gedachten een beetje handelen of maak je je veel zorgen? Deze weken zullen best slopend zijn lijkt me..
    Mardaisy hoe gaat het met jou? Waar in je cyclus zit je nu?

Ik heb het gevoel elk moment ongesteld te gaan worden. Ook helemaal geen symptomen oid gehad die zouden moeten wijzen richting een zwangerschap dus ik ga er volgende maand weer voor. Heb waarschijnlijk wel een late eisprong gehad (was erg ziek rond normale eisprongdatum en 2 dagen later ineens rekbaar slijm), dus mocht ik vandaag niet ongesteld worden, houd ik woensdag als testdag aan.

6. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Spannend Jonna!

7. jonna

jonna Actief lid

3 mrt 2015
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Valt mee hoor 😊 alles voelt als naderende ongesteldheid en geen zwangerschap. Zou ook wel heeeel toevallig zijn: 1x sex op m'n eisprongdag of waarschijnlijk een dag daarna. Kleine kans was het sowieso.

8. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Ja, maar ja, 1x is soms wel genoeg ;)

9. mardaisy

Ik houd het eerlijk gezegd niet heel erg meer bij. Bewust, omdat ik er niet zo veel meer mee bezig wil zijn. De vorige keer was dat dé methode om zwanger te worden. Ik kom hier af en toe nog online, maar heb al die 'praatgroepjes' afgezworen. M'n man houdt nu mijn temperatuur bij hihi. Dan weet hij dus wanneer de eisprong is en wanneer we extra aan de klus moeten. Het geeft me nu al zó veel rust en dat lijkt me alleen maar goed. Ik heb volgens mij deze week of volgende week m'n ei (onregelmatig).

Hou je ons op de hoogte jonna? Hopelijk toch goed nieuws voor je en net wat bloesempje zegt: soms is het bij 1X al raak!

10. jonna

jonna Actief lid

3 mrt 2015
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm nog steeds niet ongesteld. Gister hele dag krampen en in onderrug en vandaag niet meer? Nou wordt het toch nog een soort spannend haha.

11. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Ik duim gewoon door ;)

12. girl1986

girl1986 Lid

13 aug 2009
    78
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Het is alweer even geleden dat ik wat van me heb laten horen, het wordt weer tijd!!
    Ik voel me best goed nog. Ik hoop dat dat zo blijft. Ben wel snel en vaak moe en zo nu en dan misselijk maar het is te verwaarlozen..
    De zenuwen ben ik tot nu toe nog aardig de baas. Denk dat naarmate de vlokkentest dichterbij komt de zenuwen de overhand gaan nemen, maar dat is afwachten. Ik sta er tot nu toe heel neutraal in en heb het nog steeds niemand vertelt. Wel een past keer op het punt gestaan, maar we wachten eerst even de eerste echo af. Daarna gaan we een weekendje weg met m'n schoonouders en dan willen we heg aan hun vertellen.

Voorgaande zwangerschappen was ik de eerste 22 weken hondsberoerd. Hopelijk dit keer niet, maar ik heb het er natuurlijk voor over!!

Jonna, 1 keer kan genoeg zijn. Ik dacht ook dit keer dat ik ongesteld zou worden want had al dagen menstruatiepijn, precies hetzelfde als normaal. Ik had trouwens al 2 dagen met een tampon rondgelopen voor de zekerheid want ik voelde het naderen. Maar nee hoor, ik was gewoon zwanger. Echt een totaal ander verloop dan de vorige 2 keer. Toen had ik juist nergens last van en had ik al geelverlicht uit m'n borsten. Raar praatje misschien haha, maar het zegt dus niks. Ik duim voor je.

Mardaidy, ik snap je hoor. Hopelijk lukt het gauw bij jullie op deze manier!!

Ik duim voor jullie meiden!!

13. mardaisy

Wanneer is je NOD jonna?

14. mardaisy

Girl! Moet je de tekst van je banner niet veranderen naar: een kans van 3 op 4 dat we dit kindje mogen houden? :D

15. jonna

jonna Actief lid

3 mrt 2015
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn nod was officieel maandag maar ik denk een latere eisprong door buikgriep. Ik ga zo testen...

16. jonna

jonna Actief lid

3 mrt 2015
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor. Een licht maar aanwezig streepje.

Bijgevoegde bestanden:

17. jonna

jonna Actief lid

3 mrt 2015
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Girl1986, wat moet ik nu doen eigenlijk...? Wie heb jij gebeld voor een afspraak? Bij de klinisch geneticus met 8 weken zwangerschap toch? Of mis ik een stap (echo of wat dan ook..)?

18. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Gefeliciteerd!! Hoe voel je je erbij? Ik heb de vk gewoon gelijk gebeld en idd ook de geneticus.

19. jonna

jonna Actief lid

3 mrt 2015
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het heel eng.. maar ben wel blij dat het weer zo snel gelukt is. Had het niet verwacht gezien de afwezigheid van klachten en de menstruatiekrampen!

20. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Snap ik, het is ook superspannend! Jullie hebben ook een kans van 75% dat het een gezond kindje is toch?

Deel Deze Pagina