Spannend girl1986!! Ik ben benieuwd hoe je de vlokkentest gaat ervaren. Wij moeten 18 mei op gesprek en echo (ben dan 10 weken). Nu al ruim een week enorm misselijk en extreem moe.. lig elke avond 20:00 te slapen! Hopelijk allemaal voor een goed doel.. ik was even vergeten hoe beroerd die eerste paar weken waren! Ik denk niet dat ik nog n keer t risico zou nemen om zou beroerd te zijn voor niets, als blijkt dat we deze zwangerschap af gaan breken.
De ervaring met de vlokkentest heb ik al eerder ondervonden. Wij hadden bij onze dochter een verhoogde kans op down, n.a.v. de uitslag van de combinatietest. Ik vond het 100% meevallen. Hopelijk straks weer. Ik neig er toch wel naar dat de uitslag straks niet goed is. Normaal gesproken ga je uit van het positieve maar dat vind ik erg lastig. M'n gevoel zegt dat het niet goed is. Ik ben ook echt heel beroerd, al 4 weken. Lig continue als een dweil op de bank, maar ik zou het zo weer doen. De wens is gewoon te groot. Maar snap jou ook heel goed hoor jonna, soms denk ik het ook wel eens.. Wat zegt jouw gevoel?
Oh ik zou het ook zo weer doen hoor, maar dan zou ik zeker willen weten dat het niet ziek is. Stel dat we deze zwangerschap moeten afbreken dan neig ik toch naar pgd denk ik nu. Als ik dan toch zo beroerd moet zijn, dan wil ik wel "zeker" weten dat het niet voor niets is. Ik hou mezelf ook voor dat t kindje dat er nu zit ziek is. Zelfbescherming? Ik heb al 2x pech gehad, dus zullen we nu wel weer pech hebben denk ik? Ppff het wordt wel steeds spannender he.
Bloesempje, nee!!!! Wat is dit nou? Hoe kon dit gebeuren?! Oh wat VRESELIJK voor jullie zeg... nachtmerrie. Ik weet niet wat te zeggen verder, niets zal jullie pijn nu kunnen verzachten. Ik wens jullie enorm veel kracht.
Oh Bloesempje, ik las dit al eerder op de avond en moest even weglopen van alles en iedereen omdat ik me niet groot kon houden. Wat verschrikkelijk, wat verschrikkelijk, jullie kleine, dappere jongen Hier zijn geen woorden voor, zo verschrikkelijk. Ik wens jullie licht en liefde, hou je vast aan elkaar.
Och bloesempje, wat vreselijk.. jullie vrolijke ventje.. nu een mooie beschermengel. Ik hoop dat jullie samen de kracht kunnen vinden om dit verlies te dragen. Heel veel sterkte.
Bloesempje. .Ik weet niet wat er gebeurt is maar aan de andere reacties te zien iets vreselijks. Daarom wil ik je heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd!
Bloesempje nee!!! Mijn hemel, hoe is het mogelijk? Waarom gebeuren er dit soort dingen?? Vreselijk!!! Ik wil jullie heel heel veel sterkte en kracht toewensen om hier doorheen te komen, vreselijk!!! Ik ben ook even niet actief geweest. Wij hebben woensdagochtend het bericht gekregen dat een goede vriend van ons is overleden, 29 jaar. Hij was al 3 jaar 'ziek' maar ging altijd alleen maar door.. Nu is het toch echt afgelopen.. Z'n vrouw is mijn vriendin, vreselijk om te zien dat verdriet. Ook van z'n ouders. Ik heb dinsdag de vlokkentest maar dat voelt nu gewoon als bijzaak. Woensdag is er condoleren en vrijdag is de crematie. In 1 jaar tijd ons meisje en onze vriend verloren. Drama! Snap zo goed hoe je je voelt bloesempje.. Het is onmenselijk 😢
Oh girl, wat vreselijk dat jullie vriend is overleden. Zo oneerlijk wanneer jonge mensen gaan! Hier stierf een vriendin van mij 4 maanden nadat ons dochtertje overleden was. Echt zo een vreselijke tijd doorgemaakt toen Het steunt me ergens wel dat ze nu samen zijn. Ik ben niet religieus, maar heb toch sterk het gevoel dat zij voor haar zorgt. Ze wilde heel graag kinderen en was erg verdrietig dat dit niet zou gebeuren. En toen mijn meisje stierf, was zij daar ook kapot van. Dus om niet in te storten moet ik maar geloven dat ze samen zijn en dat we elkaar ooit weer zullen zien. Pfff veel teveel om in zo'n korte tijd te verwerken. Heel veel sterkte! Bloesempje, ik denk veel aan je. Ik hoop dat je toch eens terug komt, wie weet kunnen we je tot steun zijn. Het lijkt me ook heel moeilijk icm de zwangerschap nu. Zoveel verdriet om je zoontje en de onzekerheid en zorgen om je dochtertje. Ik denk aan jullie!
Lieve dames, dank jullie wel. Ook al wisten we dat dit kon gebeuren, we hadden het nu totaal niet zien aankomen. Ik zat met mijn moeder, zusje en B. in de auto op weg naar huis na de verjaardag van mn nichtje toen hij ineens een hartstilstand kreeg. Ik heb mn moeder gelijk laten stoppen en we zijn gaan reanimeren. Dit is overgenomen door de ambu en het zkh. Na 30 minuten hadden ze weer een hartslag, maar toen waren al zijn organen al uitgeschakeld. Hersendood zoals dat dan heet. Aangezien mijn man net int zkh was aangekomen toen we dat hoorden, en we dus nog graag even samen wilden zijn, en omdat ik de verjaardag van mijn nichtje voor haar niet wilde laten samenvallen met B's sterfdag, hebben we besloten de beademing tot na 12 uur aan te laten. Hij heeft die laatste uren bij mij gelegen, we hebben veel geknuffeld, beide oma's en 2 tantes (mijn zusje en de zus van mijn man) hebben afscheid genomen en uiteindelijk is tegen half 1 de beademing gestopt, waarna hij vrijwel gelijk overleed. Vreselijk heftig en de dagen erna een enorme rollercoaster (lijkt nu iets rustiger te worden qua regeldingen), maar we zijn dankbaar dat we zeker weten dat niemand iets heeft gedaan of heeft gelaten waardoor dit is gebeurd. Ze zijn zo lang doorgegaan met reanimeren en zn hartje deed het weer, maar zn lichaam kon het toen niet meer zelf oppakken. B. is bij ons thuis, in zn eigen bedje. We knuffelen hem elke dag. Hij is exact 18 mnd oud geworden en we zijn enorm dankbaar voor elke minuut die we met hem gehad hebben. 18 mnd zijn we eigenlijk geen moment bij hem weg geweest. 1 nachtje heeft hij bij mn moeder gelogeerd zonder ons, en af en toe een half dagje of een uurtje, verder hebben we altijd zelf voor hem gezorgd. Ik kan niet anders zeggen dan dat we daar vooral nu extreem blij mee zijn. Vrijdag wordt hij pas begraven, dus we hebben hem gelukkig nog een paar dagen bij ons.
Och ik vind dit zo ontzettend verdrietig voor jullie.. zo plotseling! Wat kom je sterk en berustend over in je verhaal, dapper hoor. Ik wens jullie alle kracht die jullie nodig hebben. De komende dagen, de dag van de uitvaart en alle dagen daarna. Ik denk aan je
Girl, ook jij heftige tijd!! Verdrietig om afscheid te moeten nemen van iemand die zo jong is.. take care!
Oh bloesempje, wat ontzettend heftig en plotseling! Fijn dat hij thuis is en jullie hem veel kunnen knuffelen. En dat hij eigenlijk altijd bij papa en mama is geweest en vooral liefde heeft mogen ervaren in zijn veel te korte leventje. Dat jullie dat aan hem hebben mogen geven en hij aan jullie, is onbetaalbaar. Maar man oh man, wat blijft het vreselijk.
Bloesempje: Wat een vreselijke gebeurtenis! Heb er geen woorden voor...... Ik wensen jullie heel veel sterkte en kracht in deze moeilijke tijd en de tijd er na. Wat heftig allemaal!
Girl: ook jij heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd. Vreselijk om iemand te moeten missen waar je veel om geeft. Sterkte!
Ooh bloesempje, ik vind het zo erg voor jullie. Ik weet als geen ander hoe jullie je moeten voelen.. Probeer nog vele momenten te pakken met je mannetje, het zal straks nog zwaarder zijn, terwijl het nu al onmenselijk is.. Ik wens jullie enorm veel kracht en wil je altijd bijstaan via dit forum als je ergens mee zit.. Je kan altijd berichten.. Veel sterkte nu, vrijdag en daarna!!
Ondanks alle ellende wil ik even zeggen dat wij vanochtend de vlokkentest hebben gehad. Het is gelukkig gelukt.. De vorige keer deden ze het via de buik en vandaag vaginaal. Viel me echt weer 100% mee.. Vandaag rustig aan gedaan, een beetje een raar gevoel in m'n buik, maar mag echt niet klagen. Ik hoop zo dat de uitslag goed is.. Nu helemaal met de ellende. We zijn van 17 april tot 20 april nog een weekendje weg geweest met onze goede vriend, z'n vrouw en kinderen. En aangezien ik zo beroerd was hebben we de zwangerschap aan hun bekend gemaakt op de 17e. Ze waren dolblij voor ons en onze vriend zei gelijk: ik heb vannacht gedroomd dat je zwanger was.. Hoe bijzonder is dat? Bestaat toeval? In dit geval hopen wij toch echt dat hij en onze dochter ervoor hebben kunnen zorgen dat het nu goed gaat❤️ Vrijdag is de uitvaart, vind het zo verschrikkelijk.. We missen hem zo.. Liefs..
Fijn dat het je meegevallen is weer. Hoelang moet je op de uitslag wachten nu? Sterkte vrijdag. Allebei!!
De uitslag komt over 2 weken. Ik verwacht op of net na 26 mei😞 Zie erg op tegen dat moment. Ik word gebeld, omdat ik dan thuis ben. Maar weet niet of ik het aankan. Vind het heel eng..