Dag dames Iedere dag werd t erger t spugen en mijn dochter begon zich tijdens de fles heel erg te overtrekken net zo lang totdat de helft van de fles half zuur er weer uit kwam. In ieder geval was t spuugzat en heb na weer door de receptioniste van de ha afgewimpeld te worden de hap gebeld en daar kreeg ik een lieve dame die direct een kinderarts belde in t ziekenhuis. Drie tellen later kinderarts welke mij t middel zantac voor heeft geschreven. Direct mee starten zei hij. Nou heb ik dus t middel maar de bijsluiter is zo summier dat ik t niet weet wanneer ik t moet geven ! Heel dom. T spul is in drank vorm alcohol vrij maar echt smerig en me dochter spuugde t direct weer uit naja in ieder geval de helft Heeft iemand ervaring met t middel en mag je t mengen of zelfs door de fles doen want zo gaat t niet lukken Alvast bedankt
Hier vind dochter het ook heel vies. Ze verslikt zich er half in. Ik geef het altijd na haar voeding. Maar of het vermengt mag worden weet ik niet, ik doe het in ieder geval niet.
L. krijgt 2 x per dag 2 ml. We geven dit met een spuitje voor de ochtend en de avondfles. Hij weet dat de fles erna komt en maakt er nooit een probleem van. Heb zelfs het vermoeden dat hij het stiekem wel lekker vindt. Mij is aangeraden, als het nodig is, met een beetje melk te mengen en dat te geven in de speen (zonder de fles). Ik zou het zelf niet na de voeding doen, want als je baby verzadigt is, wil het niet meer hebben. Maar ik heb dan ook een baby die het wel doorslikt. Het is vrij sterk van smaak dus ik zou het niet snel mengen met de hele fles. Anders kan je altijd de apotheek bellen, die kunnen er ook advies over geven. Succes!
Wij hebben Ranitidine, alcoholvrije Zantac. Toen deze op was bij de apotheek ivm leveringsproblemen hebben ze zelf gemaakt. Ons werd geadviseerd geen Zantac met alcohol te geven, zowel door de KA als door de apotheker.
Hier moest het een half uur voor de voeding. Ook wel logisch, want het moet een laagje op de slokdarm leggen en dat gaat niet/lastiger als je het in de voeding doet... Onze dame pakte het probleemloos, maar die was dan ook de nutramigen en de hartmedicatie al gewend... Er schijnt idd ook alcoholvrije zantac of ranitidine te zijn, die een stuk beter moet smaken. Zou even de arts bellen die het je voorgeschreven heeft en daarom vragen dan.
Thanks lady's Ik heb ook zonder alcohol. God hemel en aarde bewogen vandaag mag t in de fles doen 1 ml per Keer! Gaat t stuk beter inmiddels