zwanger na 4 maanden relatie

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door bull22, 16 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bull22

bull22 Niet meer actief

hallo.

even een verhaal.
    na een relatie breuk heb ik mijn huidige vriend leren kennen.
    samen heb ik met mijn ex vriend een zoontje van 2 jaar.
    er gaat nog een heel verhaal vooraf. maar dat laat ik even achterwegen. ik en mijn nieuwe vriend wonen niet samen maar zijn dat op korte termijn wel van plan. vorrige week voelde ik me al niet zo lekker en in het weekend moest ik ongesteld worden. dacht dat het daar aan zou liggen. maar mijn menstruatie is nogal onregelmatig. dus niet bij na gedacht dat ik wel eens zwanger kon zijn omdat ik niet ongesteld werd. vandaag toch maar een test gedaan. en ja hoor. ZWANGER. geen idee hoe het mogelijk is, omdat ik de pil slik. ik woon zelfstandig samen met mijn zoontje, die gaat overigens om de 14 dagen na de vader. ik heb het mijn vriend verteld en eigenlijk zijn we stiekem heel blij met de zwangerschap. maar help. wat moet ik tegen mijn ouders zeggen. en moet ik het de vader van mijn zoon vertellen dat onze zoon een broer word. ik heb net een relatie achter de rug en een kind van een andere man. ik weet dat we heel kort samen zijn. 4 maanden. maar de gedachten dat ik het kindje zou weg moeten laten halen. dan krijg ik al buikpijn. wat moet ik doen. liefs.

2. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Ik snap dat je geschrokken bent, maar je geeft aan dat jullie beiden wel blij zijn met de zwangerschap. Daar gaat het toch om?
    Je ouders en je ex? Tja, even doorzetten, maar er Zit voor hun niks anders op dan het te accepteren en hopelijk blij voor jullie te zijn. Er gaat vast over jullie gekletst worden, maar lekker laten gaan. Samen schouders eronder en proberen dit kindje een goede en liefdevolle basis te geven!

Gefeliciteerd meis! ;)

3. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Dit dus.

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap

Deel Deze Pagina