Hai allemaal. Ik wilde jullie even mededelen dat ik vier dagen geleden uit nieuwsgierigheid had getest en er een streepje tervoorschijn kwam In de avond met mijn vriendin nog een zwangerschapstest gedaan en weer een vaag streepje... Daarom er voor gekozen om smorgens 2 verschillende zwangerschapstesten te doen en ja hoor 2 al wat duidelijkere streepjes.... Ik ben dus zwanger...........en dat na ronde 2 wat mag ik van geluk spreken......Het is natuurlijk nog heel pril en dat maakt het weer erg eng eigenlijk maar ik hoop dat mijn grootste wens mag uitkomen en dat het 9 maanden gezond blijft zitten. Ik vond dat ik jullie dit even moest mededelen liefs clairette
Wat goed Gefeliciteerd. Ja nog even spannend maar als de streepjes duidelijker worden is er goede hoop toch. Heel fijn voor jullie
GEFELICITEERD Je mag zeker van geluk spreken, maar het is je van harte gegund! Geniet lekker, en houd ons op de hoogte!
Van harte meis........fijn hoor zo snel al !!! Snap dat het allemaal spannend is maar ook lekker genieten he ! Liefs belin
leuk he zo vroeg testen, ik kan mezelf ook nooit inhouden hoor, bij alletwee de kindjes binnen 1 ronde 4 dagen voor mijn NOD voel ik al dat ik zwanger ben...