Hoi allemaal, Mijn man en ik denken om te gaan proberen voor een zusje of broertje voor onze kleine meid.. De vorige keer ben ik zwanger geraakt dmv Clomid en ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met een natuurlijke zwangerschap na eentje dmv medicatie. Ik weet namelijk niet of ik er verstandig aan doe om eerste een tijdje zonder de mmm te proberen.. Iemand ervaring of tips? Alvast bedankt voor jullie reacties,, Liefs..
Ben ook erg benieuwd of er meiden zijn die hier meer over kunnen vertellen. Zelf hebben wij onze dochter dmv clomid gekregen. Nu zitten we in de 3e cyclusronde om weer zwanger te worden. Wij wilde eerst kijken of het ook natuurlijk weer kon lukken,want ik reageerde nogal heftig op de hormonen met vervelende bijwerkingen. Hoelang we dit gaan gaan proberen weet ik nog niet. Misschien na deze cyclus zonder resultaat toch gaan informeren? Ik hoop dat er meer hun ervaringen willen delen.
Ik ben zwanger geworden dmv Clomid, ben nu sinds januari gestopt met de pil. Niet om zwanger te worden maar wil geen rommel meer slikken. Vroeger had ik geen cyclus, heel onregelmatig. Nu sinds ik gestopt ben heb ik netjes een eisprong en een cyclus tussen de 30-32 dagen. Dus er is hoop