ja maar het is ook onwijs krom dat er nu veel meer onvruchtbaarheid voor komt dan vroeger ? ik weet wel dat er vroeger nooit over gesproken werd maar nu komt het veel meer voor ...
Oja joh? Wist ik niet.. .Dat zal ongetwijfeld iets met onze slechte leefgewoonten te maken hebben of komt het omdat we pas laat aan kinderen beginnen?
Syb ik weet ook niet of dat wel echt klopt wat je nu zegt.. je hoort er nu gewoon veel meer over en voornamelijk door alle technieken ook die we hebben (vruchtbaarheidsbehandelingen) etc. om toch zwanger te worden staat het veel meer in the picture.. En denk ook dat het komt idd doordat vrouwen steeds later kinderen willen en de biologische klok tikt natuurlijk gewoon door...
dat weet ik niet daar kan ik niet over oordelen ....valt me nog steeds op dat mensen ook jong aan kinderen beginnen denk wel dat het met slechte leefgewoontes te maken heeft .....en overgewicht ....oei dit is een gewaagde uitspraak .....maar goed was /ben zelf ook te zwaar ...
Dat vind ik geen gewaagde uitspraak hoor (als ik iemand kwets bijvoorbaat excuses, niet zo bedoeld!). Overgewicht is een bekende factor die de vruchtbaarheid beïnvloed. Ik was te zwaar (ongeveer 10 kilo) EN rookte (gestopt natuurlijk) en ben 35 (zie eruit als 20! ) en ik heb er altijd rekening mee gehouden dat ik moeilijk zwanger zou kunnen worden. Na 10 pogingen was het raak! Ik noem dat mazzel!
Natuurlijk zijn dat ook factoren hoor.. vooral dat veel mensen ook overgewicht hebben werkt natuurlijk niet echt mee! Roken deden ze toen erger dan nu volgens mij, denk dus niet dat dat een oorzaak is
maar er zijn ook een heleboel hele dikke vrouwen die wel zomaar zwanger zijn ....kijk ik begrijp het helemaal ....ik heb dan pcos ....maar er zijn ook dunne mensnen met pcos ,....
wat is pcos? en ja ik weet het ook niet.. ben ook spontaan zwanger geworden maar ben ook heel slank.. maar ook heel jong en op mn vruchtbaarst ofzo haha
Haznelip is op een 3D/4D te zien, en ook bij de medische 20 weken echo. Open gehemelte alleen niet, maar dit gaat in 99% vd gevallen samen met een hazenlip (schisis)
Sjeempie, ga ik nog eerder dood ook door mijn kinderen! Nu vind ik helemaal dat ze super lief moeten zijn voor hun mama!
Heus wel! Is erg mooi hoor! Op www.lammy.babysite.nl kan je bij DAGBOEK en dan page 4, een verslag zien van mij SEO. Weet je een beetje hoe het allemaal gaat!
@devilschase : leuke site zeg ......heb idd even je seo verslag gelezen ....mooi verhaal maar op de een of andere manier word ik nog zenuwachtiger nou ......ben zo giga bang ineens dat er iets mis .....door het braken en uitdrogen en niet hoeven slikken van vitamines van de gyn .....nbbrrrrr heb het niet meer ,...heb wel foliumzuur geslikt ...maar toen ik wat langer zwanger was geen vitamines .......kon ik ook niet binnenhouden trouwens ....