inademen verbrande olielucht schadelijk?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Dania, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dania

Dania Actief lid

21 mei 2008
    199
    0
    0
    Zuid Holland
    Vanmiddag had ik de oven aangezet zodat deze voorverwarmd werd. Wat ik niet doorhad was dat er nog een stuk bakpapier met vet in lag. Toen ik na 15 minuten de deur van de oven opende. Met mijn gezicht half in de oven natuurlijk......kwam er een vreselijk donkere hete vetwalm uit, precies in mijn gezicht. Meteen ingeademd helaas en mijn ogen begonnen vreselijk te prikken en te tranen. Ik ben meteen de tuin in gelopen en heb daar wat frisse adem ingeademd....maar de lucht bleef aan me hangen.

Nu heb ik dus behoorlijk wat ingeademd en maak me een beetje zorgen, omdat alles wat je inademt ook naar je baby gaat? Weet iemand hier meer over ?......ik hoor graag reacties of ervaringen...

2. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Welnee. Er staat sowieso geen rechtstreekse verbinding van jouw luchtpijp naar de navelstreng, dus alles wat je inademt is al lang gefilterd voor het bij de baby komt.
    Daarnaast zitten in 1 walm uit de oven nou ook weer niet zoveel stoffen dat je er zelf iets aan overhoudt, laat staan de baby.

Niets aan de hand dus.

3. Dania

Dania Actief lid

21 mei 2008
    199
    0
    0
    Zuid Holland
    He San79, bedankt voor je reactie......is wel geruststellend om te lezen.:)......ben snel overbezorgd helaas.......

4. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Niet doen hoor, dan worden het hele lange maanden! En ze duren al lang genoeg, haha ;)

5. valhalla

valhalla Niet meer actief

Als alles zo schadelijk zou zijn zouden er heel wat meer mismaakte kindjes rondlopen :(

Zo lang je niet drinkt, rookt of rauwe (dierlijke) dingen eet, moet je wel gekke dingen doen wil er iets met je babietje gebeuren hoor! Ze zorgen wel dat ze niets tekort komen! ;)

Deel Deze Pagina