Als het goed is word ik van het weekend ingeleid maar mijn baby is niet ingedaald. Nu ben ik benieuwd of er hier mensen zijn die dit ook hebben meegemaakt en hoe jullie bevalling is verlopen. Ik ben namelijk heel bang dat ik eerst een hel van een bevalling krijg en dan alsnog een keizersnede en ben benieuwd of dat vaak voorkomt bij inleidingen en baby's die niet willen indalen. Ik krijg vrijdag als het goed is wel een gesprekje nog met de gynaecoloog maar ben ook benieuwd of ik mag voorstellen om dan gelijk voor een keizersnede te gaan en niet ook nog de hele hel ervoor van het niet willen lukken met bevallen. Denk er liever nu vast overna voordat ik naar die man/vrouw moet.
Mijn zoontje was niet ingedaald en ben ook ingeleid met 42 weken. Tja, ik weet niet of je het wilt horen, maar ik had dus idd wel een beetje een helse bevalling en alsnog een keizersnede. Mijn zoontje woog 10 pond en pastte er niet door. Ik denk niet dat je vantevoren voor een ks kunt kiezen hoor, er zijn genoeg kindjes die wel pas tijdens de bevalling indalen en waarbij het verder prima verloopt. BOvendien moet je een ks ook niet onderschatten. Het herstel is vaak vele malen zwaarder dan bij een vaginale bevalling. Succes in elk geval!
Bedankt voor je antwoord. Ik zal het toch maar af moeten wachten. Ik knijp hem gewoon heel erg en het komt steeds dichterbij
hallo, Mijn kindje is ook nog niet ingedaald,en ik heb gisteren een echo gehad om te kijken wat de reden daarvoor is! Maar ze konden niks vreemds vinden,en de kleine is zelfs iets kleiner dan het gemiddelde. Er is mij verteld dat ik gewoon moet afwachten,want zelfs vlak voor of tijdens de bevalling kan hij nog indalen. Ik ben er zelf ook wel een klein beetje bang voor, maar bij mijn moeder is het ook gebeurd,en is hij toen ingedaald tijdens de bevalling en hij was er binnen 1,5 uur. Ik ben bij die bevalling geweest en het viel best wel mee. Groetjes samantha
Hoi, Ik ben ingeleid met 37 + 5 (plus dag ervoor ook al iets gekregen) Nadat ik 10 cm had, mocht ik nog niet persen omdat meneertje nog niet voldoende naar beneden lag. Ik had al een erg heftige bevalling en had enorme persdrang. Na ongeveer 1,5 uur was het oke. Ik heb toen op m'n zij gelegen en dat heeft waarschijnlijk goed geholpen. Daarna mocht ik gelukkig wel persen en was hij er na 42 minuten. Succes meid.
Thanks meiden voor jullie berichtjes. Ik heb morgen een intake gesprek bij de gyn en dan word ik waarschijnlijk zaterdag ingeleid. Hopelijk gaat hij nog indalen tijdens de weeen.
Ik ben niet ingeleid. Maar mijn kleintje is ergens in de laatste 24 uur voor de bevalling ingedaald. Ik had met 41 weken 's ochtends een afspraak bij de VK, en toen zat de kleine nog niet in de bekken ingang. En de dag erna ben ik om half 1 's middags bevallen van een zoontje. Ik heb met 39 weken ook nog een echo gehad, maar daar was ook niks geks op te vinden. Wel een flink hoofd, maar niet buiten de lijntjes..
Die echo heb ik ook gehad, bij mij ook niets te vinden. Hij loopt mooi op schema. Hij is alleen beetje lui. Lijkt erg op zijn papa Ik ga er nu maar vanuit dat hij gewoon gehaald gaat worden, hoe groot is die kans nu nog dat hij zelf komt? Ik denk erg klein.
mijn 1e was ook niet ingedaald, zelfs niet toen weeen begonnen.. ze gingen overleggen voor keizersnede. Maar beebje had gewoon zin om te komen met aanloop, later in de weeenaanval is die netjes ingedaald en op natuurlijke wijze geboren. Ik vond deze bevalling niet helser dan de 2de, die wel normaal ingedaald was.
Probeer je niet druk te maken om dingen waar je toch niks aan kan veranderen Ik heb makkelijk praten hè?! Gisteren piepte ik ook wel anders; mijn baby lag al weken netjes ingedaald, maar was gisteren ineens eigenwijs, niet meer ingedaald en zelfs dwars gaan liggen Gelukkig ligt ie nu alweer goed. Het kan dus ook nog veranderen voor de inleiding begint. En... als het koppie netjes voor het bekken ligt, is het risico niet zo heel erg groot, dan daalt ie waarschijnlijk tijdens de bevalling vanzelf in. Sterkte!