grappige/comische/gekke bevallingsfoto's

Discussie in 'De bevalling' gestart door muis26, 17 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

Het leek mij leuk om een topic te openen waar mensen grappige bevallings foto's kunnen plaatsen. Weet niet of veel mensen die hebben.
    Maar ik heb zelf 1 waar ik altijd om moet lachen. ik druk bezig met weeen weg puffen in een nogal gekke houding, en mijn moeder die lachend er achter zit (moest lachen om mijn vriend) hihihi

Ik dacht na al die serieuse topics maar even eentje met wat humor :D

2. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Het is maar goed dat er geen foto's waren van mij want ik zat hetzelfde zoals jij maar dan in mijn eva's kostuum. ;)

3. Haha, tof idee! Gelukkig zijn er tijdens mijn bevalling geen foto's gemaakt :p

De laatste perswee staat wel op video -_-'

4. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik denk niet dat er veel komische foto's zijn. Ik heb er een paar van mezelf, maar als ik die terugzie krijg ik de kriebels. Vooral eentje waarop ik echt een horrorkop trek, midden in m'n perswee en gemaakt door de kraamverzorgster. Niet geschikt voor publicatie, haha.

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Grappige foto inderdaad!:)

Ik heb geen foto's van de bevalling, die ging zooo vreselijk snel. Ik ben allang blij dat mijn man de geboorte heeft meegemaakt, hij kwam op het allerlaatste moment nog binnenrennen!

6. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Hier ook geen bevallingsfoto's, maar ik weet zeker dat als iemand ze had gemaakt, ze zeker grappig zouden zijn.
    Toen vond ik er niks aan, maar als ik er aan terug denk... whaha

7. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    hahaha ja dat had ik ook.

het erge bij mij was nog wel dat ik zo richting de deur zat, met mn achterste, terwijl ik over een stoel ging en dat toen de kraamverzorgster binnen kwam. Toen bleek ook nog dat het een bekende was van mijn moeder, die was mn rug aan het masseren, en toen zei ze; 'hee wat een bekend gezicht' en ik dacht jezus wie is dat nou weer in hemelsnaam, ze keken allemaal zo recht tegen mn blote kont :)

8. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Hahaha, ach ja, volgens mij keken ze ook wel ergens anders recht in :p ;)

9. Dit topic moet omhoog! Te leuk om te laten zakken!

We kunnen wel wat humor gebruiken! :D

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
  11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    En dit was onze eerste duurde heel de dag met meer als 12 uur om de minuut weeen en 4 uur weeenstorm en 2 uur persweeen in moeten houden en dan bijna een uur persen, je ziet duidelijk verschil HUMOR!

http://www.martin-isabel.nl/index-bevalling.htm

12. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    prachtige foto's meiden!
    schiet er helemaal van vol hihi....

13. Heel leuk toppick!
    Hoop dat er nog meer leuke verhalen & foto's komen!

hugx us

14. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Kwas op deze foto ongeveer 25uur bezig met rugweeën. Niet heel charmant, maar vond het achteraf gezien knap dat ik op dat moment nog kon lachen ;)

Bekijk bijlage 11203

15. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Hmm, nu ik m zie staan. Kzie er echt niet uit! :$

16. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
  17. muis26

muis26 Fanatiek lid

hihi wat leuk!!!!!
    ik vind het echt leuk die foto's!!!!! beetje lachen is goed toch? het is ook best een grappig iets, hele zere weeen maar eigelijk is het ook heel leuk omdat je je baby gaat krijgen.

ik vond het verschrikkelijk die weeen, maar heb ook wel beetje heimwee naar de bevalling af en toe. het gaat zo snel allemaal!! raar he? zo'n dubbel gevoel

18. valhalla

valhalla Niet meer actief

Na zo'n beetje een dag in en uit de douche was mijn haar een grote dread geworden. Ruggenprik zat er net in, en moest gewoon mijn haar kammen. Prioriteiten he....

19. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Mooie foto's meiden!
    En Isademi, mooi zo'n bevallingsverhaal :)

Wat heel raar is, maar als ik naar jullie gezichten kijk tijdens een pijnlijke wee, voel ik het even terug, net alsof alle vrouwen dezelfde uitdrukking/uitstraling hebben tijdens een wee.

20. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ow wauw!
    Je staat echt leuk lachend op iedere foto en volgens mij was het een fijne bevalling aan je gezicht te zien.

Doe met die tong en gekke bekken trekken zijn grappig :p

Deel Deze Pagina