Na de verbouwing!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Daphne1980, 29 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne1980

    Daphne1980 Bekend lid

    5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Hey lieve meiden,

    Vrijdag, toen mijn vriend en ik uit eten gingen hebben we het over de verbouwing gehad en nog meer dingen. We zijn bijna klaar met de woonkamer en gaan daarna de studeerkamer, de keuken en de kleine kamer erboven nog doen.

    Nu gaan we 2 poezen nemen, omdat ik ze graag wil en ook omdat we last hebben van muizen. Mijn vriend was er eerst tegen, omdat hij niet zo'n fan is van poesjes, maar omdat we nu muizen hebben wilt hij ze maar al te graag in huis!
    Ik zei tegen hem, ik wou dat je zo snel was met voor een kindje gaan als poezen in huis halen. En weet je wat hij zei?! Nou, als we klaar zijn met de verbouwing gaan we er gewoon voor!

    IK BEN ZO BLIJ!!!! :D

    Er moet nog wel een hoop gebeuren, dus het zal niet binnen een half jaar gebeuren. Maar dat vind ik niet zo erg, want wil wel in mijn laatste jaar van school zitten (zit nu in het een na laatste). Maar dat betekent dus dat we hoogstwaarschijnlijk eerder gaan beginnen dan ik had verwacht!

    Ik kan het wel uitschreeuwen van vreugde!!!!! Zo heerlijk om te weten dat ik nog maar een klein jaartje hoef te wachten, in plaats van de (bijna) 2 jaar die we eerst in ons hoofd hadden!

    Moest het even kwijt!!!! :)
     
  2. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Wat leuk Daphne,
    Gefeliciteerd dat jullie toch eerder gaan beginnen.
    Nou en ook succes met de verbouwing meid!
    Liefs, misspuma
     
  3. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Wat een goed nieuws zeg! Ik was ook zooooo blij toen mijn vriend zei dat we er voor moesten gaan! Hij wist wel dat ik het al een tijdje graag wilde, maar hij was er nog niet helemaal klaar voor. En op een dag zei hij zomaar uit het niets: Het lijkt me een goed idee als je een afspraak maakt met de arts om je spiraal te laten verwijderen....ik heb niet geaarzeld en meteen een afspraak gemaakt!! Geweldig meid! :D :)

    Je hebt het de komende tijd nog lekker druk met het huis, dus die tijd zal wel snel voorbij gaan!

    Geniet van je geluk! :p

    Liefs,

    Moontje
     
  4. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Ohh , Daphne wat goed zeg :)
    Hoop dat de verbouwing snel zal gaan zodat je lekker snel kunt beginnen .

    Groetjes Joyce
     
  5. Daphne1980

    Daphne1980 Bekend lid

    5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Bedankt voor de enthousiaste berichten! Word er helemaal blij van! :D

    Mijn vriend wil heel graag kinderen, maar hij is gewoon een ontzettende praktische vent. Maar ik merk dat hij er steeds meer voor open gaat staan.
    Toevallig zei hij gisteren tijdens het verven ook nog, nou als het nu zou gebeuren dan zou ik het ook niet erg vinden hoor. En daarna (we hadden gisteren gevreeen), als je nu zwanger was geraakt was het vast een heel lief kindje geworden (we hadden echte aaiseks, om het zo maar even te noemen). hahaha.

    Ik denk dat hij er ook wel aan toe is om papa te worden!

    En Moontje, inderdaad, nu nog lekker met mijn hoofd bij het huis! :) Dat geeft wel veel afleiding!
     
  6. noralien

    noralien Fanatiek lid

    7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Wouw wat een goed nieuws!!!!
    Ik weet nog wel hoe blij ik was toen mijn vriend tegen me zei dat ik mijn spiraaltje maar moest gaan laten verwijderen.
    Echt een mijlpaal hihi.
    Succes met de verbouwing en we zien je hier vast nog vaker.

    Groetjes Noralien
     
  7. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ow dat moet een geweldig gevoel zijn geweest wat je kreeg na dit te horen!!! Ik hoop dat jullie verbouwing snel achter de rug is, zodat jullie heel snel kunnen gaan klussen op een andere manier ;)

    Liefs Angela.
     
  8. toetie83

    toetie83 Fanatiek lid

    20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    IK HOOP DAT ALLES GOED GAAT met de verbouwing

    En ben blij voor jullie dat jullie het gaan proberen.

    Mijn vriend wou er ook niks van weten totdat mijn zusje en een goede vriend van hem een baby kregen en wij op kraam visite gingen.

    Nu hebben we al vaak opgepast vinden onze vrienden ook leuk ,
    Mijn beste vriendin was ook bevallen op 23 november was ik bij vanaf de eerste weeeén tot na de bavalling(een hele zware)
    en Mijn vriend was ook bij de bavalling van mijn zusje hij vond het heel mooi!!!

    Sindsdien Raakte hij niet uitgepraat erover als het zo ver is zei hij dan
    waarop ik altijd antwoorde van we moeten maar eerst van de pil af en dan nog ontpillen.

    Maar nu blijkt het mischien zo te zijn en hij is helemaal over de dolle heen. die gek :p
     
  9. Daphne1980

    Daphne1980 Bekend lid

    5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Raar hoe dat ineens kan gaan bij mannen he! Hihi

    Zijn broer krijgt over een maand ook een kleintje en eigenlijk sinds het dichterbij komt kan hij er op een of andere manier makkelijker over praten en heeft hij bijvoorbeeld afgelopen zondag echt hele verhalen met zijn broer over kinderwagens en hoe we naar het ziekenhuis zouden gaan en niet thuis willen bevallen enzo.
    Telkens dat 'als het bij ons zover is dan...', echt zo grappig om hem zo enthousiast te horen vertellen! :D
     
  10. Selmama

    Selmama Fanatiek lid

    20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    :D Leuk! :D
    Lief kunnen ze af en toe zijn hé?
     
  11. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Wat leuk zeg, en die lieve mannen ook.
    Die van mij wil nu nog niet maar we zijn net verhuist en toen zei die, laten we de kleien kamer maar meteen met babybehang doen..... lief he.

    Echt super dat je mannetje al zo ver is, wie weet binnekort nog meer positief nieuws :)
     

Deel Deze Pagina