Hallo, Ik ben op dit moment 15 weken zwanger, bijna 16. Ik heb al meer dan een maand last van een verkoudheid die maar niet over gaat. Het gaat gepaard met keelpijn, hoesten, hoofdpijn en een moeheid die maar niet verdwijnt. Ik zag enkele dagen geleden een produkt in de winkel. Echinaforce van Dr Vogel. Er staat bij voor zover bekend kan het overeenkomstig de voorgeschreven dosering worden gebruikt bij zwangerschap, maar het is toch raadzaam om een dokter te raadplegen. Vandaag raadde mij een buurman dennensiroop, suikervrij van biover aan. Kan ik deze twee produkten zonder probleem nemen of is er iets anders dat u mij aanraadt? En gewoon nog een klein vraagje. Het is normaal dat je de eerste weken van je zwangerschap moe bent, maar hij lijkt niet over te gaan. Is dit normaal, of heeft dit met de blijvende verkoudheid te maken? Alvast bedankt voor het antwoord! Jenne
Hoi Jenne, je mag die 2 middelen gerust innemen, maar niet meer dan een paar daagjes achereen. Dat je moe bent zal een combinatie zijn tussen je verkoudheid en de zwangerschap. kwaaltjes die in het begin van de zwangerschap ontstaan worden meestal minder tussen de 12 en 16 weken. Groetjes Brigitte