Hallo bevallen meiden, Wie kan mij even moet inspreken?? ik heb het echt ff helemaal gehad...ik ben zo bang dat dit mannetje niet uit zichzelf gaat komen heb er geen redenen voor hoor maar het duurt zo lang pfff...mijn dochter is overigens met 40+6 geboren maar het lijkt nu wel langer te duren..wie herkent dit gevoel en is gewoon toch uit zichzelf bevallen????? volgende week met 41+3 kan ik pas worden gestript...er is niet eerder tijd ook dat nog...
Hoi hoi Ik snap je gevoel helemaal! ik ben nu ook 40+4 zwanger en kan ook echt niet meer. Ben vandaag gestript maar ik merk er niks van dus ben bang dat het nog langer gaat duren dus ik lees even met je mee Wens je wel heel veel sterkte en succes! En uiteindelijk kan het niet heeel lang meer duren
Ooh vervelend he dat wachten?! Je leeft zo toe naar die uitgerekende datum en dan gaat hij zomaar ook weer voorbij.. Zelf 2x de 41 weken voorbij gegaan (41+2 en 41+1) dus kan me voorstellen hoe je je voelt. Hier kwamen ze beiden helemaal nog uit zichzelf dus niet gestript of iets. Maar heb me ook vaak afgevraagd of het allemaal nog wel ging gebeuren.. Sterkte de komende dagen en probeer iets te gaan doen om je gedachten wat te verzetten! (Makkelijker gezegd dan gedaan: I know )
Hier ook hetzelfde Ik ben zwanger van de tweede en bij de eerste ben ik ingeleid met 39 weken. VK is vandaag langs geweest om te gaan strippen maar het is haar niet gelukt omdat de baarmoedermond dicht is. Nu moet ik wachten tot maandag en dan weer bellen. dan komt ze weer langs om te kijken Ik heb het ook helemaal gehad, heb het gevoel ook dat het niet vanzelf gaat beginnen. Ik wil niet weer ingeleid worden.... (wil dit keer een normale bevalling meemaken)
Bij mijn eerste zwangerschap ben ik met precies 42weken bevallen. Het strippen deed niks. Ik vond het niet erg dat het zo lang duurde, maar was er wel bang voor dat ik ingeleid zou worden. Toch vanzelf op gang gekomen, ik had er al niet meer op gerekend. Het kan zo gebeuren, ik hoop zsm voor je, succes.
Ik krijg het af en toe ook hoor, ineens een soort van teleurstelling/ angst dat deze baby nooit meer zal komen Behoorlijk suf natuurlijk, want het gaat hoe dan ook binnenkort komen. Maar na wekenlang gerommel geef je soms bijna de moed op en denk je; het zal wel nooit meer beginnen. Haha.. Deze blijft wel het langst zitten van alle 3, niet zo grappig. De eerste was een ruime week te vroeg, de 2e zou gister geboren zijn en dit ukkie blijft gewoon zitten..... Gelukkig laten ze je hier max 10 dagen overtijd gaan! (maar please laat dat niet nodig zijn......) Dus ik begrijp je wel, de zwangerschap vliegt, maar de laatste weekjes kruipen voorbij... Succes met de laatste loodjes!!
Vervelen jullie je ook zo? Ik heb zin om leuke dingen te doen maar gaat niet omdat wat ik leuk vind is winkelen markie pakken enzo, maar is echt niet te doen want ze is al enkele weken echt volledig tot het uiterste ingedaald. En tja dan heb je het na een half uur lopen wel gehad. Ben zooo ongeduldig kan niet wachten tot de bevalling. Ik had eigenlijk verwacht dat ze er al zou zijn. Maar helaas. Deze dagen lijken we eeuwig te duren. Ook al weet ik dat ze er binnenkort is. Elke dag denk ik van zal het vandaag gebeuren........ maar nee. PPfffffff en dan hebben we het niet eens over snachts. Kan gewoon niet in slaap komen, word tig keer wakker in de nacht. ben maar aan het dromen en fantaseren hoe het straks zal zijn als ze er is. meiden 1 deze dagen is het zo ver en hebben we onze wondertje in ons armen. Succes allemaal met wachten
ik snap je helemaal, dochter was hier met 40+6 geboren en had stiekem verwacht dat zoonlief wel eerder zou komen, maar nee hoor met 41+4 gestript, 40+5 geboren, dus wel spontaan. Vergeet niet dat ook al voel je niets je zomaar een aantal uren verder je zoon in handen zou kunnen hebben.
dank jullie wel meiden voor de reactie's zoals jullie zien is er nog steeds niks gebeurd haha...idd dat wachten duurt lang he... ik denk ook elke keer maar van het kan zomaar gebeuren, en dat hoop ik dus ook maar...de meiden die ook zitten te wachten jullie ook nog ff succes met wachten!!
Hier bij mijn zoontje 40+6 en het kwam ineens opzetten als poepen, had het niet meer verwacht. Ik dacht dat wordt vast inleiden. zou de dag erna naar het z-huis moeten voor het inleid gesprek.
Ik ben bevallen bij 40+5 en dacht ook dat het nooit meer uit zichzelf zou komen maar werd opeens s' nachts wakker met weeen. Ik hoop voor je dat de kleine zich snel aandient. Succes!
Mijn tweede kwam met 41+5..... ik had me er bij neer gelegd... totdat ik het ook wel erg lang vond duren... De avond ervoor, heb ik staan stampvoeten en janken dat ik het zat was... en poef... smorgens begon de bevalling en binnen de 2 uurtjes was ze dr.... dus ze wilde de tijd even goedmaken..... ik zou trouwens 1 dag later naar het ziekenhuis moeten... het kan zomaar verander... nu niets voelen en over een paar uur een kindje op je buik... probeer iig niet te veel te wachten... (al is dat moeilijk!!) maar tijd kruipt dan helemaal!!!
ik was helemaal klaar voor de inleiding die zou gaan plaats vinden op maandag dan 42 weken.maar in de nacht van zaterdag op zondag is het toch nog spontaan begonnen!
Hoihoi, Ik ben morgen 41 weken en word dan ingeleid maar hoop dat het nog vanzelf gaat komen vandaag/ vannacht.... Wachten duurt lang... Succes allemaal!
Jaahhhh vanmorgen 10.00 uur vruchtwater verloren, en net weer. En niet zo'n beetje ook. verloskundige is al langs geweest. Nu wachten tot de weeen regelmatig komen. Kan niet wachten! ze zei dat die meestal savonds of snachts beginnen. dus hoop dat we morgen ons prinsesje kunnen bewonderen.
@ Daanquinty; Hoe is het nu met je? Hou je het nog een beetje vol? Vandaag klopt dit topic ook precies bij mij; 40 + 3 Vanmiddag weer naar zh voor CTG bij de vroedvrouw, kijken of er al iets gevorderd is en bezoekje bij mijn eigen gyn... Ben benieuwd!
nou het wordt met de dag moeilijker hoor om het vol te houden poehh....maar er is dus nog niks hier... jij nu ook al ruim over de 40 weken heen...veel succes bij de gyn vanmiddag... hoe zou het met sassefras zijn?? denk dat ze al bevallen is hoor
Hey hoi, Ik was bij de eerste 10 dagen overtijd en bij de tweede 11 dagen overtijd. Beide keren spontaan begonnen. Bij de eerste met de vliezen en nu met weeen. Dus maak je geen zorgen het zal vast wel beginnen en anders moet je in het ziekenhuis bevallen. Gewoon rustig afwachten deed ik ook. Al was het wel spannend want het gerommel begon op de 17e (grote broer zijn verjaardag) en hij is geboren op de 18e vroeg in de ochtend. Veel succes.....heb geduld.... je krijgt er een wondertje voor terug. Anna