Ik ben sinds 7 maanden gestopt met mijn pil. Sinds maand 1 elke maand een cyclus van mooi 29 dagen. Deze maand zit ik aan dag 32 en nog steeds geen spoor van mijn menstruatie. Ook niet het gevoel dat ze eraan zitten te komen. Vanmorgen een testje gedaan maar deze was negatief.. Iemand die hier ervaring mee heeft? Of een idee heeft wat mijn lichaam me probeert te vertellen?
Weet je wanneer je eisprong is geweest? Als je die niet precies weet weet je namelijk niet of je overtijd bent. Het kan zijn dat je dit keer een late ei hebt gehad en daardoor een langere cyclus hebt.
Misschien heeft je lichaam een beetje meer tijd nodig, over 2 dagen nog eens een test doen? Mocht je zwanger zijn dan zou die dan wat beter zichtbaar horen zijn. En anders; het is ook niet heel erg gek als je lichaam een keer een cyclus overslaat, ik heb het ook weleens gehad, gek werd ik ervan maar het is niet heel vreemd.
Nee, ik voel m'n eisprong nooit.. Ik was net een ovulatie test gaan halen om beter te weten wanneer mijn eisprong is. En net nu laten mijn regels op zich wachte.. ��
Ik dacht ook als ik maandag nog niet ongesteld was nog eens opnieuw te testen. En anders inderdaad maar afwachten! Heel verveld ja, heb het nog nooit mee gemaakt..