Welke Zwangerschapstest gebruiken jullie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Leenjuhh89, 22 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leenjuhh89

Leenjuhh89 Nieuw lid

22 apr 2016
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Leenjuhh89, 22 apr 2016
    Laatst bewerkt: 22 apr 2016
    Hallo!

Mijn parter en ik hebben besloten om proberen zwanger te worden van ons eerste kindje:) Uit entousiasme heb ik direct zwangerschapstesten van clearblue in huis gehaald, echter vind ik dezen erg duur en aangezien ik mij er bewust van ben dat de kans om direct de eerste keer zwanger te worden klein is, zullen we meerdere zwangerschapstesten nodig hebben. Kunnen jullie mij informeren over welke zwangerschapstesten jullie gebruiken en of deze betrouwbaar zijn?:(

Alvast bedankt!

Bijgevoegde bestanden:

• image.png
      image.png
      Bestandsgrootte:
      37,2 KB
      Weergaven:
      79
  2. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Zoals in de meeste topics hier naar voren komt zijn de testen van kruidvat erg goed en ze reagerrn snel. Kosten van 2 test zijn 5 euro en ze worden hier vaak kv 2v5 genoemd.
    Daarnaast verkoopt de action ook zw testen. Die zijn prima maar reageren vaak later pas positief dan die van kruidvat. Voordeel is wel dat deze een stuk goedkoper zijn. 2 voor 1.49 geloof ik.

Daarnaast is elke keer testen misschien teleurstellend. Ik vond het zelf prettiger om pas te testen wanneer ik overtijd was. Dit scheelt een boel kosten mocht het langer duren (wat bij mij het geval was )

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Kruidvat heeft een klein doosje met 2 testen voor 5 euro. Die bevallen me prima, ze reageren goed, zijn goedkoop. Je moet alleen even in een potje plassen ipv over de test heen.

4. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Ik gebruik ook die van Kruidvat. Super testen, ik test indd ook op de dag zelf of 2 dagen later! ;)

Deel Deze Pagina