bevallingsplan

Discussie in 'De bevalling' gestart door leutjj, 18 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leutjj

leutjj Niet meer actief

Onze vk wou graag dat we een bevallingsplan gingen maken.
    Mijn vraag is wie heeft hier ervaring mee en tips? En hoe hebben jullie het ervaren?
    Ik zoek al wel na bevallingsplan maar tips en ervaringen zijn welkom.

2. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.174
    2.284
    113
    Ik kreeg een blaadje met wat tips en onderwerpen die aan bod kunnen komen van mijn verloskundige. Heb uiteindelijk 1 a-viertje geschreven adhv die onderwerpen met hoe ik er over dacht. Het werd uiteindelijk nog tegen me gebruikt, toen ik op het moment supreme helemaal niet op de baarkruk wilde bevallen, haha.

3. ikkke

ikkke Bekend lid

29 mrt 2010
    560
    0
    0
    Onze mooie kids.
    Rotterdam
    Op internet staat veel voorbeelden.
    In mijn bevallingsplan stond toen bijvoorbeeld wie ik erbij wilde, een stukje over pijnbestrijding (ik wilde absoluut geen pijnbestrijding waar ik "high" van zou worden om het zo maar te zeggen :p)
    Ook had ik erin staan dat als het een keizersnee zou worden dat ik wilde dat mijn man bij de baby zou blijven, indien dit natuurlijk wel medisch gezien kon.
    En nog een paar dingentjes.
    Ik had over mijn bevallingsplan goed nagedacht en dacht dan ook dat mijn bevalling precies zo zou gaan.
    Naïef van mij natuurlijk want een bevalling kan niet altijd gaan zoals je op een papiertje opschrijft helaas.
    On zoontje is met 34 weken geboren en naar me hele bevallingsplan is geen seconde gekeken hihi ;)
    Ik hoop dat je wat aan de tips heb en jou bevalling gaat zoals je geboorteplan staat.

Deel Deze Pagina