Weer een miskraam...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Montgommery, 21 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Montgommery

19 okt 2014
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen werd ik om 06:00 uur wakker vanwege hevige lage rugpijn. Ik wist niet waar ik het zoeken moest zo erg. Dit ging met fasen zo door en vanmorgen om 10:15 verloor ik ineens heel veel bloed en heb ik denk ik het vruchtje verloren.
    De vorige miskraam was met 6,5 week. Deze zwangerschap heeft maar 5 weken mogen duren. Hoewel het verdriet nu minder heftig is dan de vorige keer, baal ik ontzettend. Waarom mag het nou niet lukken? De moed zakt me een beetje in de schoenen. Zwanger raken lukt dus wel (2x in 8 maanden) maar daarna gaat het fout. Aankomende maandag bel ik de verloskundige. Die had ik deze week al gebeld voor een afspraak en de eerste echo stond ook al gepland. Misschien dat we die echo dan maar moeten gebruiken om te kijken of alles schoon is. De erge rugpijn is inmiddels weg en heeft plaatsgemaakt voor milde buikpijn. Ik weet dat ik niet de enige ben die dit doormaakt, maar leuk is anders...

2. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje, wat rot. Sterkte met het verdriet.

Persoonlijk zou ik langs de Ha gaan, even vragen wat hij ervan vindt. Misschien raadt hij onderzoek aan, of je dat advies opvolgt is natuurlijk aan jullie..

3. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Sterkte!
    Ik zou bloedstollings prikken via ha, en vitaminen (vaak foliumzuur tekoort en b oorzaak).
    En rustperiode nemen van 6mnd als het lukt want is echt zo dat na miskraam je lichaam nog niet klaar is voor nieuwe zwangerschap.. Al zeggen artsen hier dat je gewoon gelijk zwanger kan en als dat
    Lichaam niet klaar is dan wordt je niet zwanger of eindigt het in miskraam vind ik dat beter rustperiode nemen.

Je kan ook naar Gent voor onderzoeken. Hier doen ze niets

4. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dat van die rustpauze en daardoor miskramen krijgen is natuurlijk onzin!
    Ts,heel veel sterkte.

5. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Hoe kom je hier bij?
    Mijn vk zei na mijn mk met 5 weken dat ik vruchtbaarder was in de maand die erop volgde. 1 op de 10 zwangerschappen gaat fout. Dit heeft niks te maken met een rustpauze nemen omdat je lichaam er nog niet klaar voor is maar met de innesteling en dergelijke.

ot: heel veel sterkte montgommery. Ik zou even de ha bellen voor een afspraak en kijken wat die hiervan vind. Ook aan je verloskundige kan je vragen wat zij denkt en het verstandigste vind. Ik hoop voor jou dat je gauw weer een positieve test heb en dat alles dan goed zal gaan.

6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Mijn gyn adviseerde ook 1 cyclus af te wachten omdat zonder 1 menstruatie de kans op een mk groter is.. Dit is wetenschappelijk onderzocht..de ene gyn gebruikt dit wel in zn advies en de ander niet..
    Ik heb 1 ronde overgeslagen. Nou dat was maar goed ook, want heb 2,5 wk gebloed.. Moet wel erbij zeggen dat ik sowieso geen eisprong gehad heb

Ik denk dat het ook belangrijk is waar jezelf goed bij voelt.
    Veel sterkte!

7. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Het klopt dat dat wetenschappelijk onderzocht is,maar de uitkomst van dit onderzoek was dat het geen verschil maakt qua kans op miskramen...Helaas kan ik dit niet hier publiceren omdat het op een site staat waarvan ik niet mag kopiëren,en waar alleen artsen op kunnen die zich daar in moeten loggen.

8. Montgommery

19 okt 2014
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties. Ik zal maandag even de huisarts bellen. Na mijn vorige miskraam heb ik nog bijna 6 weken last gehad van bloedverlies. Dus het duurt waarschijnlijk wel weer even voordat mijn lichaam er klaar voor is. En ik zin krijg in sex...

9. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Heel veel sterkte!

10. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Heel veel sterkte! Ik begrijp je perfect als je zegt dat de moed je in de schoenen zakt... ik heb in januari ook een 2de vroege miskraam gehad en toen dacht ik aan opgeven omdat ik emotioneel niet meer verder kon.

Ondertussen 1,5 maand verder en we gaan er weer voor. Wat niet wil zeggen dat ik er niet meer aan denk, maar de emotionele veerkracht is sterker dan je zou denken!

11. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Hey,
    Ik voel met je mee hoor en het is ok om verdriet te hebben. Bij mij is het inmiddels 2 weken geleden maar voel me nog steeds lamgeslagen.
    Hopelijk krijg je toch snel meer duidelijkheid waarom je geen plakbeebjes hebt:(
    Veel sterkte!

12. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Hier wordt er ook met je meegevoeld! Letterlijk ook! Heb precies hetzelfde meegemaakt met het precieze aantal weken! Alleen is mijn laatste miskraam eind januari geweest.

Hopelijk voel je je snel wat beter en kun je ook dit verdriet weer een plekje geven. Het is niet makkelijk!

Wij hebben besloten om het eerst nog eens zelf te proberen en de eerst volgende keer het laten onderzoeken. Nu hopen wij nog op domme pech.

Veel sterkte iig!

13. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ah meid, wat verdrietig! Heel veel sterkte!

14. bloemig

bloemig Lid

19 mrt 2012
    43
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    gelderland
    Momenteel zit ik midden in de 2e miskraam.
    Tenminste dat denk ik.
    Eind november bij 5 weken zwangerschap bloedverlies. De arts zag dat er een hematoom (bloeduitstorting) in mijn baarmoeder zat, maar er was ook een vruchtzakje te zien. Het bloede stopte niet. 2 weken later was het vruchtzakje leeg :(
    Curretage ondergaan.

Vorige week positieve zwangerschapstest in handen. En 5 dagen later weer bloedverlies. Weer naar het ziekenhuis, maar te vroeg om iets te zien. De arts zag iets wat op een vruchtzakje lijkt, maar ze zag dit keer geen bloed in de baarmoeder.
    Ik blijf bloed verliezen. Test nog positief, maar heb er geen goed gevoel over. Over 2 weken weer een echo.

Sterkte meid!

15. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Meid heel veel sterkte!

16. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Wat super zuur voor je! Ik hoop dat ze kunnen achterhalen wat de oorzaak is van je MK en dat je hierna een gezonde plakker hebt! Heel veel sterkte in ieder geval!

Deel Deze Pagina