Geluid telefoon uit, maar sommige what's app geluiden aan?

Discussie in 'De lounge' gestart door liefkleintje, 16 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Hallo,

Ik heb een vraag...
    Is het op een Samsung mogelijk om je geluid van je telefoon (bellen/app/fb etc) uit te zetten, maar wel meldingen te krijgen voor bepaalde app-jes (personen en groepen)

Weet dat je dit bij een IPhone per whats app groep/persoon kan instellen maar kan het op een Samsung niet vinden?!

2. honkeytonk

honkeytonk Fanatiek lid

5 mrt 2018
    1.165
    868
    113
    Thuis
    Dat kan bij android ook, maar die optie werkt niet als je je hele geluid van je telefoon op de stil zet. (maar dat is ook zo bij iPhone).

Maar je kan je meldingen bij whatsapp beheren om wel of geen melding te krijgen van bepaalde groepen. Je opent je gesprek, klikt op de drie puntjes en tikt op stille meldingen.

3. louan

louan Niet meer actief

Yup heb ook alle meldingen bij Whatsapp uit staan. Moet idd handmatig per persoon.

4. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Klopt, ik app de groepsapp van mijn werk ook op stil. Dan staan alle geluiden van mn telefoon aan maat bij die groep krijg ik niks.

Maar ik wil dus juist andersom. Alle geluiden uit, en bepaalde personen/groepen aan. Ik ben geboortefotograaf en vind het fijn als ik s'nachts die app-jes krijg. Maar niet om wakker te worden van andere geluiden ;)

5. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.185
    23.263
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik heb een Samsung en als ik mijn geluid uitzet, krijg ik wel gewoon meldingen hoor. Heb ik niets voor gedaan ook.

6. Deliana

Deliana Niet meer actief

Er is ook een (android) app die a-volume heet. Kan je het geluid per app uit of harder en zachter zetten.

7. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.185
    23.263
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    O wacht, ik begreep je verkeerd. Ik zal eens mee kijken op mn telefoon.

8. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Als je je geluid van je telefoon uit zet dan krijg je nog wel meldingen van whats app?
    Maar ik wil dus maar van bepaalde personen/groepen meldingen krijgen en niet van alles uit mijn whats app lijst.....

9. louan

louan Niet meer actief

Dit kun je dus per persoon instellen.

10. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Hoe doe je dat? :)

11. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.185
    23.263
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Dat kun je dan per persoon instellen. Kost denk ik wel wat werk, want moet je miss ook per contact wijzigen?
    Je gaat dan naar je contact. Drukt op de 3 puntjes rechtsbovenin. Dan contact weergeven. Dan kun je in dat scherm volgens ij aanpassen.

12. louan

louan Niet meer actief

Heb het laatst ook gedaan wel wat werk idd.

Dan open je een Whatsapp gesprek, hoeft geen lopende te zijn. Je gaat gewoon dus een gesprek aan met een persoon maar je schrijft dus niets. Dan zie je 3 puntjes boven elkaar. Nou van de personen waarvan je geen geluid of melding wil krijgen ga je naar 'stille meldingen' dan kun je aangeven voor hoelang.:D

Deel Deze Pagina