Ik ben op zoek naar luierzakjes die geparfumeerd zijn. Online zag ik de HEMA, Kruidvat had geen voorraad en de Action. Zijn ze ook nog te koop bij de Action of in de winkel bij de Kruidvat? Jumbo had ze ook niet meer. Ik wil het overigens niet voor luiers gebruiken hoor maar dacht vraag het hier even omdat ik denk dat dit de goede plek is.
Ik haal de oranje bij de Action en de blauwe( die zijn wel wat dunner) bij de wibra. Daar zit ook een parfum aan.
Die van AH, Etos, Kruidvat en Hema zijn allemaal hetzelfde. Ik vind ze stinken. Die van de Action zijn beter. Ik heb ze van DM in Duitsland.
Het zijn geen echte luierzakjes, maar voor mijn pedaalemmertjes bij de toiletten gebruik ik zakken van de Wibra, ze zijn er in roze, blauw en paars, en ruiken heerlijk. Ik pak ze ook vaak voor de echt vieze luiers van zoon. En ze gaan ook in zijn luieremmer.
Die van de AH stinken wel heeeeeel erg hoor. Ik word er geregeld misselijk van . Die van de Action hebben wel een prima geur
Ik had ze van de wibra, maar vind dat de geur van de luiers er door geen komt, nu die van de action zijn top!
Jumbo goedkoopste merk komt per doosje werkt prima. En 35liter zakken met lavendel lucht in dr luieremmer.