Hoi meiden, Pasgeboren baby's moeten vitamine K en D krijgen. Meestal wordt er Davitamon aangeraden door de verloskundige/consultatiebureau begreep ik... Ben zelf alleen meer een voorstander van meer natuurlijke supplementen, gebruik voor mezelf bijvoorbeeld veel het merk Orthica of andere merken waarbij de oorsprong van de vitamines natuurlijk en niet kunstmatig is... Heeft iemand een goed alternatief voor Davitamon oid? En geven jullie je baby's alleen vit. K en D, of kun/mag je baby's ook andere supplementen geven? Geen idee namelijk! Groetjes!
Ik heb de combi D en K van orthica Deze is op basis van olie en verder geen toevoegingen. Davitamon etc zit vol met suiker en dat wil ik m'n kleintje nog niet geven. Die van orthica is blijkbaar niet zo lekker. Mijn ukkie trekt er een vies Bekkie van maar ze krijgt direct daarna melk om het weg te spoelen. Bonusan heb ik ook wel eens voorbij zien komen. Is ook puur.
En als je fles geeft heb je alleen vit d van new care. Ik gebruik ook alleen maar natuurlijke. Vit d en k had ij eerst van orthica. Nu vit d van new care. Oliebasis.