Wat te doen met vakantie

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by freewilly30, Jul 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. freewilly30

Feb 20, 2011
    50
    0
    0
    #1 freewilly30, Jul 21, 2014
    Last edited: Jul 21, 2014
    Hallo allemaal,

We zijn ons op het moment aan het orienteren op een vakantie. Onze zoon is in mei geboren en we hebben een dochter van 2,5. Willen dus iets huren en dachten aan de veluwe. Nu zie ik allemaal bungalow/ vakantieparken maar wat is nou echt leuk voor onze dochter? En is het raadzaam een speciale kinderbungalow te boeken? Zo ja wat zijn de voordelen van deze bungalow?

Wat ik ook wel zou willen is een chalet of huisje huren op een camping. Gaan anders ook kamperen dus dat vinden we wel leuk. Iemand nog een goede suggestie die niet extreem duur is.

Omdat we pas in september gaan hebben we voorkeur voor een overdekt zwembad.

Graag hoor ik van jullie

2. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Twee bruggen in Winterswijk ideaal!

3. freewilly30

Feb 20, 2011
    50
    0
    0
    Bedankt zal het even opzoeken meer suggesties zijn natuurlijk nog steeds van harte welkom.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Landal Greenparks De Lommerbergen is zeer betaalbaar en heeft veel te bieden voor gezinnen met kinderen.

Zo is er bijvoorbeeld ook een indoorspeelparadijs en een subtropisch zwemparadijs.

Wij gaan ook in september, in een kinderbungalow. Daar hebben wij voor gekozen, omdat daar een kamer in zit speciaal afgestemd op kinderen. Oa een eenpersoonsbed met uitvalbescherming.

Verder weet ik niet hoe het bevslt, want voor ons is dit park ook de eerste keer.

Share This Page