Hai behendige hertjes, Wie sport er ook bij Basic Fit in Almere? Ik sport er zo'n 3x per week, alleen, maar wie weet is er iemand die mee wilt ofzo, anders is het zo kneitersaai eigenlijk
voor mij is sportstudiobuiten bij t zwembad dichterbij, maar ik al sport thuis, anders had ik wel gewild hoor
Ja... ik wilde me eigenlijk aanmeden bij fit4free... Maar wacht nu tot na de bevalling... en ja ik weet niet of je nog 6 maanden wil wachten haha... Waar zit jouw sportschool?
Aan de trekweg, bij de manege in Buiten, vlak naast A6, en sporten tijdens zwanger kan prima zolang t niet extreem is.
Ik ben meer van het buitensporten maar mochten we nu al een baggerherfst krijgen dan ga ik me daar inschrijven
Ik sport ook buiten met mooi weer, maar nu wil ik interval gaan doen en kracht dus dat kan beter binnen.
Hmm zal morgen is even op hun site kijken. Ik ben het hardlopen weer aan het opbouwen, maar het gaat erg lastig omdat ik mijn oude tijden en snelheid niet kan loslaten. Opbouwen in de sportschool is dus niet eens een verkeerd idee.
Nou leuk hoor hertjes ik moet nog steeds alleen gaan , niemand die een keer mee wilt? Proefles kost natuurlijk niets