Hallo meiden, Ik zit hier even heerlijk in mijn (bijna) uppie achter de pc. Heerlijk een uurtje spijbelen! De kleine is naar het kinderdag verblijf, man komt pas over een halfuurtje thuis koffie drinken. We hebben een boeren bedrijf en het is buiten seike nat van de regen. Dus is dat ook wel even gezellig. Laat de was nog maar even lekker liggen. En die ene spinneweb kijk ik straks wel weer naar. Heb even een uurtje voor mezelf genomen. Heeeeerlijk Zo een onverwacht uurtje Nou vroeg ik me af. Doen jullie dit ook wel eens? En lekker he? Even voor jezelf. Zoniet, doe het eens. Ik vind wij hard werkende mamma`s verdienen het wel hoor!8) Groetjes Janna
Sinds de derde erbij is verplicht ik mezelf zelfs een uurtje voor mezelf want ik dacht helemaal niet aan mezelf. Tot dat iemand zei dat het toch belangrijk voor je is om even tot rust te komen. En ik moet zeggen het bevalt goed
Hier net zo hoor! Heb geen zin om de hele dag te lopen poetsen... doe wat ik moet doen in de ochtend, de rest heb ik tijd voor de meiden en daartussen zit ik geregeld even achter de comp (te forummen enz)
Dat heb ik nu met sporten. Hoe fanatiek ik 3 weken geleden nog was, heb er nu even geen zin in. Nu zit ik in de tijd dat ik voorheen in de sportschool stond, lekker op de bank. Helemaal niets doen, heeeeerlijk
heerlijk he? Je kunt dan helemaal tot rust komen. Ik sta alvast sudder vlees voor vanavond te braden en voor de rest laat ik het vandaag komen zoals het komen gaat.
Ja heerlijk! Even een uurtje lekker niksen, of iig iets doen voor jezelf. Nu gaat dat nog goed. Milan ligt lekker in de box en werken hoef ik nog niet dus tijd zat voor het huishouden enzo. (moet helaas wel maandag weer beginnen met werken)
ja nu KLeine man zit op het kdv, ik heb vakantie, ohw en ik geniet, heb het nu wel de afgelopen 2 weken vaker als een uurtje gespijneld, maar ohw wat knap ik er van op MAar als de kleine man ligt te slapen dan doe ik nog snel even dweilen en plof ik op de bank