Ik ben benieuwd... Vind strings niet zo mooi omdat ze vaak zo snoeren en dat zie je dan zitten. Ik heb eerder platte billen dan dikke dus due hoeven niet ingetaped te worden.. Een naadloos boxershortje ofzo?
Ik heb hier een short van. Zit er best goed onder. Ik had graag een hipster gehad, maar die hadden ze op dat moment niet bij livera.
Ik draag meestal zoiets: https://www.google.com.mt/search?q=hipster+met+kant&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Qq_rU4HFK-6w7Abt-YDwCg&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1366&bih=673#imgdii=_ Maar je moet wel eentje hebben die goed zit, en niet tussen je billen kruipt.
Zelf draag ik er een goedzittende boxer onder, maar aangezien er ook meestal een panty of legging onder zit valt het niet zo op. Zou mijzelf echt niet fijn voelen zonder ondergoed (en dan oogt het maar ietsie minder mooi), maar anders is dat inderdaad misschien een optie.
Nee, de reacties: 'niks'. Zijn er serieus mensen die dat doen? En dan zo op je jurk zitten/stoel? Tjoh ik leer hier veel maar niet de beste dingen
Sloggi heeft fijne naadloze hipsters en boxershortjes (light-serie) in div kleuren zoals naturel. Light Cotton | Sloggies.nl
Haha! Geen ondergoed zou ik ook niet fijn vinden. Ik draag een niet strak zittende 'gewone' slip en daaroverheen draag ik altijd een corrigerend onderjurkje. Dan zie je geen lijnen en ben je 'lekker strak'.
Hahaha, vanaf nu ga ik me bij iedereen met iets straks afvragen of ze wel een onderbroek aan hebben...! Ooh, en mijn man ook hoor ik nu net.... Hier zou ik ook niet zonder willen doen. Voelt vies ivm afscheiding.