Naughty chair (oid) bij 12 maand?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door firegirl, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. firegirl

firegirl Niet meer actief

Haha. Soms moet je gewoon negeren ;). Werkt het best.

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    misschien handig dat je dit topic laat sluiten als je genoeg advies hebt ;) want dit heeft inderdaad verder geen nut zo :)

3. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    Ik zou voordat je haar afleidt met speelgoed eerst nog wel even benoemen dat wat ze doet niet mag. Naarmate het aantal keren dat ze het hoort, gaat ze het langzaam aan wel begrijpen (tenminste zo ging het bij ons)

Nou succes ermee!!

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Het was ook niet echt serieus bedoeld ;)

Maar kindjes op die leeftijd snappen het belonen/straffen systeem nog niet echt. Dus gewoon afleiden, zo is de trap helemaal niet meer zo interessant. Wel blijven zeggen dat de trap gevaarlijk, zo snappen ze het vanzelf wel naarmate ze ouder worden.

Af en toe erg vermoeiend die leeftijd, maar het wordt makkelijker. Volhouden en consequent blijven!

5. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Helemaal mee eens Aszz, telkens weer herhalen dat niet mag en uit de situatie halen. Mijn dochter is bijna 16 maanden, en na veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele herhalen, (ja je moet een lange ademen hebben bij dames met een kop er op! haha) begint nu, zo nu en dan een nee, of mag dat? te werken

Gr pip

6. firegirl

firegirl Niet meer actief

Bedankt voor alle adviezen! Ik ga mijn aanpak wat wijzigen en we zien wel wanneer de 'stoeltechniek' weer tevoorschijn komt.

Uh, hoe kan ik het topic laten sluiten?

7. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Hoi,

ik ben ook rond het jaar begonnen met "straffen" maar zette hem dan in een hoek of in de gang. Ik zou haar niet vasthouden op het stoeltje, dan kun je niet van haar weglopen en ik denk dat dat nou juist de bedoeling is...

Veel mensen vonden het al vroeg en dachten dat het niet werkte, maar dat doet het wel. Maar alleen als je consecuent bent. en maar voor 1 minuutje, dus 1 minuut voor elk jaar dat ze oud is.

8. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Op verzoek gesloten

Deel Deze Pagina