hoe gebruikt je een boxspiraal

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tijdvoormezelf, 16 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

de titel zegt het al: ik ben in de war. als ik de boxspiraal aan de rand maak van de box, dan kan hij er toch niet bij komen? Ik heb nu een touw dwars over de box gespannen en daar de spiraal omheen gewikkeld. Hij is nu 3,5 maanden, kunnen ze misschien later pas aan de rand spelen? als iemand een foto heeft van hoe de baby ermee speelt, graag!

2. misa

misa Niet meer actief

Wij hebben 'm zo:
    Dan kan hij er met de voeten bij. Of hij wordt uitgedaagd om opzij te gaan met zijn handjes. Ligt eraan hoe om hij erin ligt.

3. misa

misa Niet meer actief

Maar zo issi geloof ik bedoeld:
    Even vlug (niet netjes) voor de foto er zo aangehangen. :)

4. misa

misa Niet meer actief

En voor boven zich, zou je een babygym kunnen kopen. Heb ik ook gedaan pasgeleden (tweedehands!)
    Maar let wel op dat je het niet oven zijn hoofd legt, maar wat meer boven zijn buik (of luierhoogte). Dan wordt hij meer gestimuleerd en kan hij het beter bekijken. :)
    Beetje een rommeltje op de foto, want we zetten alles in de box met een doek er overheen (tegen onze katten...)

5. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik had een slinger met van die ringen van de derde foto gemaakt en over de hele breedte van de box gehangen. daar wat speeltjes aan en dan kon hij met zijn benen oefenen door er tegen aan te trappelen. als ze heel klein zijn zou je ze eronder kunnen leggen om ernaar te kijken.misschien kun je wat van die ringen aan jou spiraal maken en hem dan ook dwars over de box hen hangen. snap je wat ik bedoel?

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Mijn dochter heeft nooit wat met de boxspiraal gedaan. Voor een volgende laat ik die dus maar achterwege! ;)

7. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    ik legde hem gewoon naast dat ding (zoals bij foto2) en dan kon ie met zn armen/handen erbij. steeds proberen te pakken, en er tegen aan slaan.
    ik heb er 2 hangen in zn box en hij vind ze nog steeds erg leuk. alleen nu draait ie ondertussen zichzelf erheen

8. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier wel aan de bovenkant eromheen gewikkeld. box in de hoogste stand en dan kan ze hem pakken met haar handen. maar niet in haar mond stoppen want het zit natuurlijk vast. heel frustrerend vindt ze dat :D

9. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Ik heb hem nu in de maxi cosi gehangen, vind ze erg leuk:D. In de box keek ze er niet naar.
    (als wij aan het eten zijn, zetten we Thirza in de maxi cosi bij ons. Dat is gezelliger voor haar)

10. mugje

mugje Actief lid

28 jul 2010
    379
    0
    16
    NULL
    NULL

Ja hier ook :D

11. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    ik heb hem net als jois in de hoek van de box hangen, zowel mijn zoon als dochter zijn helemaal wild van de spiraal.

12. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

dankjewel voor de reacties. ik had hem dus ook netjes erom heen gedaan zoals op foto 2 :) maar ja dan komt hij er niet bij. daarom geimproviseerd zodat hij boven hem hangt. Vandaag een babygym gekocht. denk dat hij dat nu heel leuk vindt, want hij wil tegen dingen slaan die boven hem hangen en die dan geluid maken.

13. fafje

fafje Niet meer actief

nu pas "speelt" ie met de boxspiraal...en ik heb em nu beneden aan de buitenkant hangen, zodat ie als ie op de grond speelt/kruipt er een btj aan kan zitten

14. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ik heb hem toch maar weer uit de kast gehaald en zo gedaan zoals het 1e plaatje van jois. maar nog vind ik het maar een onding:p

ik ga hem morgen eens proberen in de maxicosi, is dat ook niks dan beland hij weer in de kast!

15. veronique2005

veronique2005 Niet meer actief

ik vind het ook maar een onding.. op die foto bij jullie zitten klittebandjes die heb ik er niet aan, dat ding blijft voor geen meter zitten eigelijk heel zonder want hij is zo leuk.

16. misa

misa Niet meer actief

Deze is van de hema!

17. veronique2005

veronique2005 Niet meer actief

ja een stuk beter, en ook nog eens goedkoper dan die wat ik heb... wat een onding zeg.

18. allanieew

allanieew Actief lid

5 jan 2011
    298
    15
    18
    thuisblijf moeder (and proud to be one)
    bij utrecht
    als ik de kap van mijn mutsy kinderwagenbak oprol om de stang dan kan ik de boxspiraal ook daaraan bevestigen met het klitteband, dat vind mijn zoontje ook erg leuk.

19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hier issie favoriet voor de maxicosi en de wipstoel :)

20. Mamatrees

Mamatrees Bekend lid

30 nov 2010
    603
    0
    0
    Heb hem voor de maxicosi gebruikt.
    En aan de box begint mn dochter er nu pas iets mee te doen na 7 mnd.eerder kon ze er niet bij idd...

Deel Deze Pagina