Waar kan ik leuke spijkerbroeken voor mijn 4 jarige dochter vinden en aub geen skinny jeans? Ik zoek gewoon een wat wijder model jeans die lekker sportief valt. Overal waar ik kom is het skinny en super skinny en ik vind het gewoon niet leuk en dochter vind ze vreselijk zitten en ik vind het ook niet mooi staan zo'n strakke broek om die kleine slanke beentjes. Mijn oudste dochter is nu bijna 11 jaar en destijds hadden ze zulke leuke jeans maar ik zie dat gewoon zelden tot nooit meer. Iemand tips voor een mooi model?
Hema, Wibra, We? H&M heeft ook genoeg, maar wat 'saaiere' vaak (ik kijk er eigenlijk nooit naar de gewone broeken, want ik koop er juist alleen de super skinny's ).
Bij Next direct hebben ze hele leuke joggers. Die hebben een elastiek bandje aan de onderkant en vallen verder wijd. Heel sportief.
Esprit, original fit (ze hebben skinny en original, het staat er duidelijk bij altijd in hun online shop).
Ik begrijp wat je bedoelt. Bij name it hebben ze wel iets, maar een paar jaar geleden hadden ze leukere modelletjes. Ik heb er nog één van vorig jasr die ze past die leuk is, maar de rest lijkt allemaal zo gewoontjes....