Ik heb regelmatig zin in haring en lust het graag, iedere week ga ik bij de visboer 2-3 stuks haring kopen zonder uitjes want daar word ik misselijk van. Wie van jullie eet ook regelmatig haring/maatjes iedere week en is dit gezond?
ik ook!!!! Heerlijk!! EN gezond!!! Het is belangrijk om veel vitamines en mineralen binnen te krijgen. Daarnaast is DHA (docosahexaeenzuur) ook van belang, vooral tijdens je zwangerschap. Dit meervoudig onverzadigd vetzuur behoort tot de Omega-3-vetzuren, en draagt bij aan de ontwikkeling van de hersenen, ogen en het zenuwstelsel van de baby. DHA zit vooral in vette vissoorten, zoals haring, paling, makreel, zalm en sardines. Er wordt aangeraden om minimaal 2 maal per week vis te eten, waarvan minstens één keer vette vis. Ben je niet zo'n viseter, neem dan een multivitamine waar DHA in zit. De multivitamines speciaal voor zwangere vrouwen, bevatten alle belangrijke vitamines en mineralen, en meestal ook de omega-3-vetzuren.
Heb ik ook de hele zwangerschap gedaan. Als je maar oplet dat het vers is. Ik had meer een zalmverslaving en ging dan ook elke dag(!) naar de visboer voor een bolletje verse gerookte zalm Na de zwangerschap nooit meer gegeten trouwens
Lekker blijven doen. Hoef je ook geen omega pillen te slikken want haring sterft van de omega vetzuren...
njam.. wou dat ik elke week naar de viskar kon hahaha. vorige week ook twee op. heerlijk waren ze! heb er nu meteen weer zin in
Oh, nu heb ik ook zin in haring! Ik kom er elke week langs als we naar peutergym gaan, dus nu weet ik wat ik ga doen woensdag
Ik neem vanaf begin zwangerschap Davitamon Compleet Mama Plus Visolie en eet hierbij ook haringen is dit niet teveel dan? Krijgt de baby niet teveel omega 3 binnen?
Ik ben ook dol op haring en eigenlijk alle vis, alleen wordt wel afgeraden om paling uit hollandse wateren te eten
En bedankt...... ik zit op mijn werk en heb ook NU trek in haring haha ( o ja, en in mac en chocolade en friet maar dat komt gewoon omdat ik een kl*te dag heb)