eisprong voelen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vanescha, 19 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanescha

vanescha Lid

17 jun 2008
    15
    0
    0
    verkoopster in de verlichting
    Lelystad
    Kun je voelen dat je een eisprong krijgt?of hebt?
    Ikzelf voel er nl niks van.
    Al heb ik wel vaak in mijn tweede week van mijn cyclus last van buikkrampen.
    Lijkt wel een beetje alsof ik dan al ongesteld moet worden.
    Zou dat dan toch mijn eisprong zijn.

2. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja dat zou heel goed kunnen, mijn gyn vraagt ook als eerste aan mij heb je al buikkrampjes gehad of meer slijm
    dus dat kan het idd wel wezen!

3. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Zou kunnen hoor, ik had ook altijd krampen rond de eisprong. Niet erg plezierig maar wel handig.

4. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Ik heb eigenlijk nooit mijn eisprong gevoeld, maar misschien had ik die ook niet ivm PCO.......
    Tot de eerste hormoonbehandeling, toen heb ik echt krom gelopen van de pijn door de eisprong en zie hieronder het resultaat, haha

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Yep, sinds de clomid kan ik het ook dui-de-lijk voelen! Voelt idd alsof je ongi wordt. Hele nare vage krampen :( En als het opeens weg is, is je ei waarschijnlijk gesprongen ;)

6. vanescha

vanescha Lid

17 jun 2008
    15
    0
    0
    verkoopster in de verlichting
    Lelystad
    Oke dan is dat dus waarschijnljk ook mijn eisprong die ik voel.

7. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Ik heb ook altijd last van nare krampjes in mn onderbuik, voelen ook best hevig aan. Ook heb ik altijd meer slijm in de dagen rond mijn eisprong!

8. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Hebben jullie ook pijn in je onderrug en zere borsten tijdens de ei/sprong

9. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik heb af en toe pijn in mijn (.)(.) tijdens mijn eisprong.
    Ook ik heb krampjes enzo rond mijn ei wat ik erg handig vind als we dan werkelijk serieus gaan klussen.

10. palmie

palmie Bekend lid

22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ik kan mijn eisprong elke maand heel erg duidelijk voelen,heb dan ongeveer een paar uur lang echt hevige pijn en kan dan ook bijna niks,niet lopen,zitten,liggen enz.....
    Het is ook om en om ,de ene maand links en de maand erna weer rechts!

11. sanne1234

sanne1234 Actief lid

14 feb 2008
    474
    0
    16
    Ik voel niets..ik hoop dat dat geen slecht teken is?

Heb trouwens wel pos.ovulatietesten.

12. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    kan het heel duidelijk voelen, krijg 3 dagen voor de tijd al vage ongipijntjes en op de dag zelf heb ik een uur of 2 zoveel last dat ik niet kan zitten, staan of lopen, echt heel klote, dus je kan het wel degelijk voelen, moet gewoon inbuprofen slikken en loop te janken bij vriendje dan, maar goed, weet wel dat alles werkt! ;)

13. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik heb pas 1 x mijn eisprong gevoeld en toen was het meteen raak :D .
    Het begon met vruchtbaar slijm bij het afvegen nadat ik naar de wc was geweest. Toen kreeg ik erg pijn rechts in mijn onderbuik. Dit heeft 3 dagen aangehouden, het was alsof ik de hele weg die het eitje aflegde kon voelen, heel apart. Opeens was de pijn weg.

14. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Ja dat heb ik dus ook, ik had het gisteravond ineens heel erg....vandaag hele vage pijntjes, maar normaal heb ik altijd echt erge pijn. Alsof er heel veel lucht in je buik/darmen zit, dat je denkt dat je naar de wc moet.
    Naja heb gisteren geklust dus wie weet....de 1e ronde dus we verwachten nog helemaal nix!

15. karin79

karin79 Lid

9 mei 2008
    68
    0
    0
    groningen
    hoi, ik wil ook even reageren op dit onderwerp,

ik heb nog nooit mijn eisprong gevoeld en weet dus niet hoe dat voelt
    vandaag bijna de hele middag last van mijn onderbuik gehad (rechts), kon niet zitten liggen of staan. volgens mijn banner heb ik pas over 2 dagen mijn eisprong, maar op de 1 of andere manier weet ik zeker dat ik hem nu heb gehad.
    nu helemaal, nu ik jullie berichtjes heb gelezen. wat denken jullie?

16. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    karin, ik verwachte hem ook maandag pas en kwam gisteren, ik wist het door de pijn want ik herken het, maar door te tempen weet ik het echt zeker, misschien een ideetje voor je?

17. karin79

karin79 Lid

9 mei 2008
    68
    0
    0
    groningen
    makjuh, ja tempen is misschien nog wel een idee, alleen weet ik dus mijn normale temp niet.
    maar ik denk dat ik het de volgende maand wel ga bijhouden, tenminste als het nog niet raak is natuurlijk, eerst maar even afwachten als het mijn ei wel was.
    heb ook geen idee hoelang je hem voelt, want ik ben nog niet helemaal pijnvrij

18. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    mijn temp is vanmorgen weer gezakt! snap er geen barst van......ben er echt ZEKER van dat mijn eisprong zaterdag was..

19. mikki80

mikki80 Lid

25 jan 2008
    78
    0
    0
    Zwolle
    Hoi!
    Ik voel nu een beetje een zeurderig gevoel alsof ik ongi moet worden. Is dat dan m'n ei? Maar dat snap ik niet want de eisprong is pas vrijdag of zaterdag :( ...
    En als je last hebt van slijm wil dat dus ook zeggen dat je vruchtbaar bent?

20. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Even een vraag...

Ik zit rond mijn eisprong..
    Ik heb gistermiddag, maandag, een ieniemini-bloedinkje gehad en had toen ook een soort van ongi-gevoel in mijn buik en rug. Gisteravond was dat grotendeels weg, vandaag heb ik een soort moe-gevoel en wat opgeblazen gevoel...kan dat ook NA mijn ei nog zijn? We hebben namelijk zaterdag en gisteren begin van de avond geklust en ik hoop dus zo dat mijn ei gisteren is geweest. Het zaad van mijn mannetje is niet heel sterk en zal dus niet zo lang overleven :(
    Heeft iemand van jullie wel eens nog wat last NA je ei? Of willen de klachtejes zeggen dat mijn ei mogelijk vandaag is geweest of nog komt...ik had zondagmiddag namelijk een positieve ovutest dus mijn ei zou nog vandaag kunnen springen...maar ik hoop het zo niet 8-[
    Aan de andere kant ben ikw el realistisch omdat de kans dat het spontaan bij ons lukt wel erg klein is omdat we met IUI bezig zijn..

Groet,
    Koosje

Deel Deze Pagina