Hoi dames! Lekker vage titel maar wist t even niet beter.. Ik vroeg me nml iets af.. even een kleine inleiding dan de vraag! Op 22 dec heb ik een MA gehad, spontaan.. hierna een bloeding gehad vergelijkbaar met een menstruatie.. nu heb ik afgelopen vrijdag of zaterdag mijn eisprong gehad.. as vrijdag 11 jan ga ik voor controle bij de gyn.. Nu komt de vraag Stel dat het direct weer raak is.. dan zou ik vrijdag 3 wkn zwanger zijn, kan de gyn dat zien op de echo aan het bm slijmvlies ofzo? Ik weet dat er geen vruchtje oid te zien zien kan zijn maar dacht miss is het wel aan iets anders te zien?? Zit natuurlijk ook met de innesteling die zal wel niet te zien zijn?? Het is gewoon even een gedachten gang van me en vroeg het me zo af.. dacht miss zijn hier dames die daar verstand van hebben!!
Geen rare vraag. Vroeg mij dit gisteren namelijk ook af. Ik denk dat er niks te zien nog is. Bij mijn 1e had ik een echo met 4,5 week toen zag je vruchtzakje.
Nee, dan is nog niks te zien. Je bent dan 6-7 dpo. Dat is als we ervan uitgaan dat je eisprong klopt. Innesteling is gemiddeld 5-10 dpo. Dus zelfs al heb je een vroege innesteling dan lijkt t me stug dat t met een echo te zien is. Hooguit verdikt slijmvlies wat bij de cyclusdag hoort.
Bij mijn eerste had ik een afspraak gemaakt bij de gynaecoloog. Na 10 maanden proberen nog steeds niets. Mijn man zijn zaad was al getest en dat was ok. Ik dacht laten we eens zien want wie weet klopt er bij mij iets niet. Ik was nog nooit naar de gynaecoloog geweest en maakte me zorgen. De dag voor mijn bezoek had ik een positieve test vast. Gelijk het zo moest zijn. Nu ja, ik zei dat tegen de gynaecoloog en vroeg of ze al iets kon zien. Was toen net geen 4 weken. Ze zag enkel dat mijn baarmoederslijmvlies goed dik stond wat een goed teken was. Verder zag ze nog niets. Succes
Bedankt voor de reacties! Het is puur uit nieuwsgierigheid. Hoezeer ik natuurlijk ook hoop snel weer zwanger te zijn, maar het misschien ook niet verkeer om sowieso nog een keer ongesteld te worden, heb je beetje idee van cyclus en weet ik zeker dat alle rotzooi en hormonen uit het lichaam zijn! Ik wacht t allemaal maar af
Rond diezelfde periode in mijn cyclus heb ik ook een inwendige echo gehad ivm MA. Bij mij was toen verdikt baarmoederslijmvlies te zien, de gyn verwachtte dat ik ongesteld zou worden. Boy was she wrong, ik bleek zwanger te zijn maar er was nog niets te zien
Ik heb bij beide kinderen een echo gehad rond 4,5 weken. Je ziet dan wel een vruchtzakje met een piepklein rondje. Ze kunnen echter nog niets erover zeggen...…. althans, dat deden ze bij mij niet omdat het nog alle kanten op kan gaan. Ik zal eens kijken of ik nog een foto vind! maar 3 weken lijkt me erg vroeg