Mocht het niet goed zitten dan kan het even duren voor het loskomt. Heel naar dit he Het zou idd nu wel moeten gaan oplopen. Je zou dan haast liever willen dat het afloopt. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Je zou idd de h.a nog kunnen vragen om je hcg na te kijken de komende dagen/week.
Weet ik, valt ook niks zinnigs over te zeggen. Lief dat je reageert. Heb alleen aan ha gevraagd hoe het met schildkliermedicatie moet en wel gezegd dat testen weer niet echt oplopen. Maar dat begreep ze niet echt. Dus ik maak maak maandag wel een afspraak.
Ja precies. Alles beter dan die onzekerheid (al heb je natuurlijk nooit garantie). Ja ik ga maandag maar even naar de ha.
Dan ben ik echt bang dat het inderdaad niet goed zit. Jouw testen lijken op de mijne van november/december en dat ging mis met 5,4 week na slecht oplopende testen
Ja dat denk ik ook. Had ik maar echt duidelijkheid...dan kon ik mijn verdriet nog wegdrinken met carnaval.
Oh meid veel sterkte. Je wilt natuurlijk liever een oploop zien dat snap ik. Maar weet dat wat je ook doet of hoe vaak je test je niets aan de uitslag kan doen. En als t misgaat is dit om een reden.
Gekke reactie misschien hoor.. maar wat als je ei NIET is gesprongen na je piek op 18-1 maar het een ruime week later pas heeft gedaan. De eerste test op 8 dpo en je eerste kv van 5-2 op 9 dpo gedaan. Je eisprong zou dan rond 27-1 zijn geweest (rose verlies op 29-30/1 is dan van je eisprong geweest). In bovenstaand geval zou je nu geen 21 dpo zijn maar 15 dpo en komen de testen goed overeen met het termijn hoor
@RoGiJuLi dat is echter geen verklaring voor testen met 5 dagen verschil ertussen, en een minimale oploop.
Tussen 5-2 en 10-2 zit wel een oploop... en natuurlijk kan ze een traag hcg stijging/aanmaak hebben. Ik bedoel alleen maar te zeggen dat het me eerder lijkt dat het ei veel later is gesprongen dan ze nu wellicht vanuit gaat en dus minder ver in haar dpo zit
Bestaat dat ja? Nog nooit van gehoord. Dan heb je ook niet echt iets aan een ovulatietest... Anyway, sinds vanmorgen heel lichtroze verlies bij afvegen, dus einde verhaal denk ik.
Uiteraard zeg licht roze nog niets.... Maar dat i.c.m. de testen kan..... afwachten dat het rood wordt en je stolsels gaat verliezen dan weet je t zeker. En misschien toch nog beetje hoo0 houden al begrijp ik je wel hoor. Ik heb t ook 2 maanden achtereen gehad.....
Hé bah wat balen.. eigenlijk weet je nu nog niets zeker, maar meestal zit het gevoel wel goed, helaas. Ik hou toch nog een beetje hoop voor je.
Ik zie zeker wel oploop. Prima voor maar 1 dag ertussen. Jou eerste test lijkt op mijn test van vanmorgen. Ik ben nu precies 14 dpo. Twijfelde ook of hij wel donker genoeg was, maar niet iedereen maakt evenveel HGC aan en soms krijg je zelfs nooit een knaller.
Lief dat je het vraagt. Het is gisteren bij 3 druppels roze gebleven. Dus ik weet het niet zo goed eigenlijk.