ik was er zon 1 die vanaf begin bloed had en nooit meer opgehouden ook.was zo onzeker de hele zwangerschap. ik ben wel met 5 weken zwangerschap bij de verloskundige geweest. ik wilde gewoon even weten of het vruchtje er nog zat. en die zat er gewoon nog ondanks bloed. als je een klein beetje meer zekerheid wil kan je altijd vragen of je even langs mag komen bij de verloskundige.
en wat je ook even kan doen is even op je hcg prikken. mischien dat jou hcg zichtbaarder is in je bloed als in je urine ik heb dat ook laten doen mijn 2e zwangerschap. had dezelfde dag nog uitlag.
Je hebt dus geen rood bloed verloren? Jee, wat een zenuwslopende tijd weer voor jullie. Ik zou ook bellen en vragen wat je kan doen. Nu zou je al 5 weken zijn toch? Echo zou ik niet doen. Hcg waarde opvolgen wel. Dan weet je al snel of het iig goed stijgt of niet. Wonderen zijn de wereld nog niet uit. Sterkte.
Pff meid wat vervelend zo dat je niet volop kunt genieten. Hopelijk blijft het erbij en breekt er een mooie tijd voor je aan. Knuf
Tjah een echo is nog erg vroeg.... dan zie je nog niet veel. Ik heb er altijd voor gekozen om af te wachten omdat niets je zekerheid geeft.... Maar als het niet goed zit dan zal het vast snel wel doorzetten. En anders een echo rond de 6 weken.
Nee ik heb helemaal geen rood bloed verloren. Alleen paar keer een veegje lichtroze. Maar dat is nu gestopt. Kon het niet laten en heb er toch nog een testje tegenaan gegooid. Hij lijkt toch iets opgelopen, hoewel nog steeds geen knaller. Morgen ga ik met huisarts en vk overleggen.
Die test is wel weer opgelopen. Ik denk dat je ee verstandig aan doet om te overleggen met de huisarts. Wellicht even twee x hcg laten prikken
Tja, ik met zulke streepjes kan het echt even duren voordat je een knaller hebt. En die laatste is toch wel bijna een knaller. Ik vind het nog wel steeds goed uit zien.. De 1 heeft die voor de 5 weken en de ander erna. Vele zullen het misschien niet adviseren maar ik ben weleens een benieuwd wat een CB digitale zegt. Vind de lijntjes van de kv momenteel zo vreselijk slecht. Allemaal onderbrekingen. Ik verwachtte niet dat ik het ooit zou zeggen maar ik denk dat ik bij een volgende testronde de kv links laat liggen. Wat ik erg jammer vind want er waren lange tijd geen betere. Zeker wat prijs/kwaliteit betreft.
Heb je trouwens nog een foto van testen onder elkaar? Dus alle testen tot nu toe op 1 foto? Maakt niet uit of ze ingedroogd zijn. De oploop moet toch wel te zien zijn?
Dit is echt een mooie test hoor! Ben ook benieuwd im ze naast elkaar te zien, maar deze is echt wel opgelopen!!
Je hoeft hier niet onzeker van te worden hoor (gemakkelijk gezegd). Er zijn meer vrouwen die nooit een donkerdere test krijgen. En als je door blijft testen houd er dan rekening mee dat de test ook weer lichter kan worden door het hook-effect.
Nou ik ben bij vk geweest. Wilde alleen even bellen om om info te vragen, maar ze zei gelijk 'kom maar langs'. Maar ja, zoals ik al verwachtte, er was nog niks te zien. Ze dacht wel heeeeeel vaag iets te zien, maar dat kon ze absoluut niet met zekerheid zeggen. Mijn baarmoeder was in elk geval geen streep (?). Nu mag ik vrijdag terugkomen en dan moet er iets te zien zijn.
Dan ben je waarschijnlijk minder ver. Met 4 weken zien ze een ring of zelfs al klein vruchttzakje bij 4.5 week. Bij 5 week een vruchtzak en rijstkorreltje. Komt vast goed