Denk dat ik niet meer hoef te gaan. Ik verlies weer roze, meer dan eerst, en begin ook buikpijn te krijgen.
Net bij vk geweest. Niks te zien op echo. Moet vanmiddag naar gyn om bbz uit te sluiten. Overigens heeft bloeding nog niet doorgezet.
Gynaecoloog zag ook niks (goh...) maar gelukkig ook niks in eileiders etc. Wel verdikt baarmoederslijmvlies. Hcg was 180. Volgende week terugkomen om te kijken of het daalt om bbz 100% uit te sluiten. Bedankt allemaal voor jullie reacties en steun!
Waarom zou het moeten dalen?? Dat er niks in je baarmoeder zit zegt nog niks aangezien je nog te vroeg kan zijn Ik duim dat je hcg toch gaat oplopen en ze volgende week toch een mooi vruchtzakje gaan zien
Bij mij zagen ze ook niks hoor (was achteraf nog geen 5 wk). Ze zei zelfs bereid je maar voor op je menstruatie. Ik was eigenwijs en wist zeker dat er wel iets was. Anderhalve week later een kloppend hartje!!
Gynaecoloog zei ook dat dat eventueel kon, maar vond hcg laag en aangezien ik ook bloedverlies heb en buikpijn kan ik er maar beter van uitgaan dat het niet goed is. Dat is beter dan valse hoop hebben.
Ja dat ben ik met je eens. We hopen allemaal het allermooiste scenario, maar helaas is dat niet altijd zo. Ik hoop nog een klein beetje voor je
hoever zou je nu ongeveer zijn? ben het even kwijt na het lezen van 10 topics. ik had met 4 weken een hcg van 30. en het verdubbelt ongveer elke 48 uur. mijn hcg was ook laag. ik had trouwens tot 41 weken bloedverlies. eerst steeds bloedinkjes door bijv stofzuigen en tillen knapte er vaatje. en later te laag liggende placenta .. ik ben er dus zon 1 met een goed scenario ondanks veel bloed
Eerste dag laatste menstruatie was 6 januari en ik had op 18 jan een positieve ovulatietest. Dus bijna 6 weken (behalve bij latere eisprong/innesteling zoals sommigen hier opperden).
Haha dat is een goede! Geen idee eigenlijk, denk het niet nee Maar hij denkt ook niet dat het een bbz is, maar moet het wel uitsluiten.
al je minder ver bent zou het heel goed kunnen hoor dat ze alleen verdikt baarmoederslijmvlies zien. .. maar je zult aangezien je positieve test toch zeker wel 5 weken moeten zijn? bloed je echt heel erg of een beetje? toevallig actief bezig geweest deze dagen waardoor vaatje geknapt kan zijn? heel gek heb ik toch ergens nog een beetje hoop. ook omdat ik je waarde niet heel slecht vind. ik wil je geen valse hoop geven maar er bestaat een klein kansje dat het nog wel goed komt.