Ik durf mezelf wel zwanger te noemen! In december ook twee vaag positieve testen gehad twee dagen voor NOD en werd toch ongesteld. Dus ik ben iedere dag aan het testen Maar ze lopen flink op dus ik durf wel openlijk te zeggen hier dat ik zwanger ben. Weet iemand hoe klein de kans is dat het na innesteling en voor NOD nog misgaat? Ik heb wel eens 50% gelezen, maar dat vind ik te veel hoor. Iemand gunstigere cijfers?
Ik weet geen cijfers alleen mijn eigen ervaring. Bij mijn goede zs'en liepen de testen elke dag goed op. De keren dat ik een vroege mk heb gehad, werden ze op gegeven moment niet donkerder. Dan wist ik genoeg. Van harte gefeliciteerd meid!
Voor NOD schijnt idd 50% te zijn, maar de meeste vrouwen weten het niet voor hun nod, tenzij je op zp zit en een testverzamelaar bent (IIKK ) Maar als je testen mooi oplopen zou ik me er niet teveel zorgen om maken. Gefeliciteerd!
Voor nod gaat meer dan 50 procent nog mis.Of je dat nu te veel vind of niet,dat zijn nu eenmaal de cijfers.
Ik schrijf graag met humor en begrijp zelf ook dat als ik iets vind, dat niets met statistieken te maken heeft. Toch bedankt voor je antwoord!
Bij mijn miskraam liepen de testen eerst ook goed op, toen ze bijna knal waren liepen ze weer langzaam af. Uiteindelijk een week na nod alsnog mis gegaan. Helaas zeggen oplopende testen niet altijd dat het goed gaat 😔
Snap ik, sorry om te horen en lijkt me naar om mee te maken. Ik zeg dat de kans wel een stuk kleiner is. Er kan altijd iets misgaan... En gefeliciteerd, ik zie dat je voorbij de 12 weken bent!
Hey gefeliciteerd! Ik zie dat mijn pendel klopt, gheheh Ontopic: voor nod is het idd tricky, hoe stom ook! brr. Of je lf kan varieren per keer weet ik niet.. Zou me niets verbazen Per person verschilt het zeker! En het kan ook wel bij jezelf verschillen, maar bedoel weet niet of dat maandelijks kan
Sterker nog de eerste 12 weken is er een zekere kans (echt geen 50% hoor!). Maar voor NOD heb je inderdaad wel een hogere kans. Oplopende testen zeggen echter wel dat je HCG aan het oplopen is, dus is goed teken. Voor nu alvast gefeliciteerd, geniet ervan!
Dat doe ik zeker Ben super blij. Jij al bijna naar je eerste echo! Ook spannend en heel mooi, veel succes