Echo voor NOD

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Jonie2, 6 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Hoi,
    Ik vroeg mij af of je op een echo voor NOD al een eventuele zwangerschap kan zien. Ik heb zelf namelijk afgelopen vrijdag een inwendige echo gehad (op cyclusdag 25). Deze mevrouw zei dat je nu nog niets kan zien, maar ik zag haar wel bij mijn baarmoeder iets opmeten. Ik kan me wel voorstellen dat ze nog niets kan zeggen, omdat er nog zoveel mis kan gaan. Vroeg het me gewoon af. Weet iemand dit misschien?

2. Trees

Trees Niet meer actief

Het is echt nog te vroeg om een zwangerschap te kunnen zien. Het kan zijn dat als je zwanger bent dat je baarmoederslijmvlies verdikt is, maar dat kan ook komen omdat je bijna ongesteld moet worden. Wat ze opgemeten heeft is waarschijnlijk je baarmoederslijmvlies. Dat moet een bepaalde dikte hebben in de tweede helft van je cyclus en ze kunnen er aan aflezen aar je in je cyclus zit. Ik weet verder niet waarom je een echo hebt gehad?

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nee, je kunt dan idd nog niet zien of je zwanger bent. Wel idd dat verdikte baarmoederslijmvlies, maar dat zou enkel laten zien of je baarmoeder voldoende klaar is om een vruchtje in te laten nestelen.

4. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    pas vanaf een week of 6 begint er wat zichtbaar te worden, dus dat kan nu echt nog niet, als je zwanger bent, is je kindje nog een klompje cellen dat nog niet met het oog te zien is.
    ik hoop natuurlijk wel voor je dat je zwanger bent!

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik had ivm geschiedenis al heel vroeg echo's bij mijn laatste zwangerschap.

3.5wk verdikt baarmoederslijmvlies + positieve test.
    4.5wk een zwangerschapsring te zien.
    5.5wk een vruchtzak maar nog geen kloppend hartje ofzo.
    6.3wk een vruchtje met kloppend hartje.

Deel Deze Pagina