32 wkn zwanger... Pret echo?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door chantal1984, 15 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hoi Hoi

Ik wil volgende week heel graag een pret echo laten maken maar ik ben dan ruim 32 weken zwanger nou is mijn vraag weten jullie misschien of dat te laat is want ik weet dat je dan minder kan zien maar zijn er miss andere meiden die rond deze tijd ook een echo hebben laten maken... We hebben er al eentje laten maken toen de kleine 24 weken oud was maar ik wil zo graag nog een keertje.... :D

Liefs Chantal

2. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    ik denk dat het wel kan, maar dat de beeb alleen niet meer helemaal op een plaatje te zien is omdat hij al te groot is....... ;)

kan me trouwens goed voorstellen dat je nog een keer een echo wil.....anders duurt het zo lang voordat je je beeb weer ziet :)

3. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Als je later in de zwangerschap gaat, krijg je ze niet meer helemaal in beeld nee.
    Als je echt puur voor het gezichtje gaat, dan is dat wel een goede tijd zeiden ze tegen ons. De kleine heeft dan een dikker onderhuids vetlaagje opgebouwd, dus kun je lekkere bolle wangetjes zien.

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

indd, maar dan zou ik wel voor een 3d echo gaan.

5. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Jazeker, ik was er automatisch vanuit gegaan dat dat ook bedoeld werd ;) In 2d zie je dat natuurlijk niet.

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Volgens mij kan het nog tot week 34, zal snel bellen, want ik weet niet hoelange wachtlijsten er zijn.

Deel Deze Pagina