Hoi Hoi Ik wil volgende week heel graag een pret echo laten maken maar ik ben dan ruim 32 weken zwanger nou is mijn vraag weten jullie misschien of dat te laat is want ik weet dat je dan minder kan zien maar zijn er miss andere meiden die rond deze tijd ook een echo hebben laten maken... We hebben er al eentje laten maken toen de kleine 24 weken oud was maar ik wil zo graag nog een keertje.... Liefs Chantal
ik denk dat het wel kan, maar dat de beeb alleen niet meer helemaal op een plaatje te zien is omdat hij al te groot is....... kan me trouwens goed voorstellen dat je nog een keer een echo wil.....anders duurt het zo lang voordat je je beeb weer ziet
Als je later in de zwangerschap gaat, krijg je ze niet meer helemaal in beeld nee. Als je echt puur voor het gezichtje gaat, dan is dat wel een goede tijd zeiden ze tegen ons. De kleine heeft dan een dikker onderhuids vetlaagje opgebouwd, dus kun je lekkere bolle wangetjes zien.
Jazeker, ik was er automatisch vanuit gegaan dat dat ook bedoeld werd In 2d zie je dat natuurlijk niet.
Volgens mij kan het nog tot week 34, zal snel bellen, want ik weet niet hoelange wachtlijsten er zijn.