Ik snap het ergens wel hoor. Ik vind het ook wel interessant om te lezen wat iemand verdient, wat ie doet, hoeveel geld er uitgegeven wordt aan boodschappen of hoe iemand woont. Het zégt alleen niks. Iemand kan een torenhoog salaris hebben, maar er door de werkdruk ook aan onderdoor gaan. Iemand kan in een miljoenenvilla wonen en toch ongelukkig zijn omdat hij of zij een dierbare heeft verloren. Het is zo relatief. Ikzelf heb ook nog steeds geen antwoord gegeven in dit topic, omdat ik niet zo goed weet wat men met de info moet. Ik zit er heel comfortabel bij, zeker omdat het me weinig moeite kost (wellicht ook door oprecht werkplezier) maar er zullen zeker mensen zijn die meer verdienen of netto meer overhouden (en geen 4 kids hebben hahaha). Het is goed zo, ik ben allang dankbaar dat wij geen zorgen hebben.
Daarom is het zo leuk dat iedereen weer interesse ergens anders in heeft en zodoende is er dus voor elk wel wat wils Ik vind bv mee op schoolreis leuk, maar leesmoeder heb ik totaal geen geduld voor (had ik vroeger al niet toen we moesten groepslezen ) En zo zijn er weer andere moeders die dat lezen juist erg leuk vinden. En zo heb je dat bij elke activiteit wel.