Ja beetje jammer dat er twee topics vol mensen zijn die meeleven en TS geen haast heeft met een update geven. Hopelijk was het een goede uitslag.
Op het Engelse platteland kan het soms lang duren om een signaal op je dongel te krijgen weet ik uit ervaring... Neemt niet weg dat ik ook een beetje ongeduldig ben geworden...
Tik Tak Tik Tak....Ik ben ook benieuwd, maar denk zomaar dat het nog wel even kan duren voordat we weer wat horen...Ik hoop dat de uitslag goed is TS!
Sorry dat ik niet online was om de uitslag de zeggen. Ze willen dat ik een nieuwe test doe want "Het was niet duidelijk genoeg" dus heb nu een afspraak voor een nieuwe test voor volgende week vrijdag.
Overigens nu ook een flineke verkoudheid opgelopen en loop er heerlijk mee over te geven. Zit nu op 't werk.
Nou, dan begrijp ik dus écht niet waarom de assistente dat niet gewoon even heeft gezegd aan de telefoon. Ik heb dat ook wel eens aan de hand gehad, maar ik hoefde daar dus echt geen afspraak met de dokter voor te maken. Ik werd gewoon gebeld (of per brief, ik weet het niet meer precies) om een nieuwe afspraak te maken. Heel apart...
Geen idee. Misschien kon ze het niet zien wat er stond? Zat me al druk te maken, voor niets dus eigenlijk. Weet jij overigens of je naar een arts in een andere county mag als je je daar inschrijft?
Volgens mij maakt county niet uit, maar hangt het af van de catchment area of een GP je al dan niet kan weigeren. Misschien kun je een GP vlakbij je werk zoeken? Als je goede reden hebt om te switchen lijkt het me dat ze je niet zomaar kunnen weigeren. Hier staat ook best veel info in: GP services explained - The NHS in England - NHS Choices
Ja, vriendin van werk zei ook net al of ik niet gewoon hier in de stad waar ik werk een dokter kan hebben. In dezelfde stad is Mia geboren en dat ziekehuis was erg goed tijdens de bevalling!
Hahaha, bedankt! Veel succes met de dokter en bloeduitslagen verder... Ik hoop voor je dat e.e.a. snel en met positief resultaat afgerond wordt...