Ik zal het er even bij zeggen voor de melders : Nee! Ik ben momenteel niet zwanger, nee het kan ook niet en nee het staat ook niet in de planning momenteel. Wanneer neem je contact op met de HA, als het gaat om tussentijds bloedverlies? Ik heb er al eerder met hem over gesproken, er ook al eerder een topic over geopend (toen bleek aan het einde van mijn cyclus ik overigens wel zwanger, dus kudos voor het beheer dat ze dat wisten te ruiken ). Het bloedverlies is elke keer rond, of op mijn eisprong en heel mild. D.w.z. een paar sliertjes bij het plassen. Niets in mijn onderbroek o.i.d., maar vaak wel na iets van 'gemeenschap' of (hoe stel ik dit netjes?) individuele handarbeid . Het begon na de geboorte van mijn oudste zoon met 'zo nu en dan', maar de afgelopen drie maanden heb ik er elke keer last van, elke keer rond dezelfde periode de rest van de maand kan ik bij wijze van spreken een 'klus(ieuw, dat woord!)marathon' houden en dan blijft het nog schoon naderhand (tenzij man zijn nagels niet knipt). Ik neig er naar om een uitstrijkje te laten maken, maar ongeveer een maand geleden heb ik meerdere malen (miskraam) een inwendige echo gekregen en daar was niets afwijkend op te zien (behalve de miskraam dus). Wat zouden jullie dus doen? De huisarts (wederom) contacteren, of hebben jullie hier misschien ervaring mee? P.S. Ik hoop dat ik het allemaal een beetje netjes heb omschreven zonder iemand tegen de kuise schenen te schoppen.
Volgens mij is een ovulatiebloeding niets ernstigs en komt het vaker voor. Ik zou er dus niet zo snel voor naar de ha stappen. Heb je er verder nog andere klachten bij zoals pijn? Zo niet hoort het denk ik gewoon bij jouw cyclus.
Nou netjes heb je het zeker wel verwoord en me toch af en toe laten lachen Normaal gesproken zou ik zeggen dat je er zeker de huisarts voor kan bellen maar aangezien je de laatste tijd regelmatig een echo hebt gehad door vervelende omstandigheden en uit die echo komt niks afwijkends zou ik zelf niet naar de huisarts gaan want wat wil die dan nog doen? Je weet zo zeker dat er geen restjes of zo meer zitten maar waarom je tussentijds blijft bloeden is wel vreemd. Ik zou het nog eventjes afwachten maar ja, als het blijft aanhouden dan zou ik misschien uiteindelijk wel een uitstrijkje overwegen of vragen wat de huisarts denkt, misschien doorsturen naar een gynaecoloog?
Had vanmorgen typische ei-pijn. Dit heb ik meestal alleen als de linkerkant springt (ook iets heel normaal volgens de gynaecoloog, links schijnt nogal gevoelig te zijn en na de mk bleef ik daar ook licht last houden). Dit i.c.m. met de laatste menstruatie (1 december) zorgde er wel voor dat ik de puntjes kon verbinden zeg maar. Maar je schrikt toch elke keer weer .
Als je niet aan anticonceptie zit ( de pil) en het altijd op of rond dezelfde tijd is hoef je er in principe niet iets mee Maar.... ik ben geen arts Wel heb ik ongeveer hetzelfde..alleen dan altijd rond 21 dagen na de eerste dag van mijn menstruatie. Dan heb ik een kleine bloeding. ( 1 keer vegen en verder niet) Bij mij was het de verandering van hormonen in de cyclus. Mijn uitstrijkje was dan ook gewoon goed. Ik heb het altijd op dezelfde dag en gebruik geen pil.
Als het je geruststeld zou ik voor een uitstrijkje gaan. Ik ben blij dat er niks gezien is, het lijkt me dat een uitstrijkje ook cellen laat zien als t onrustig is en er nog verder niks is.
Nee, ik gebruik ook geen pil ofzoiets. Dus dan komt het inderdaad aardig overéén. Maar het blijft toch even schrikken. Het zit er zooo ingebakken dat tussentijds bloedverlies een no-go is.
Ik heb het ook en altijd rond ei, het stelt niks voor maar het is er wel.. Toevallig laatst een uitstrijkje gehad nadat ik dood werd gesmeten met brieven dat ik toch echt 30 was geworden en als de donder dat uitstrijkje moest laten doen! Nou goed, ik heb net mijn uitslag gehad en er is niks aan de hand.. Misschien geeft een uitstrijkje je wel rust? Als je zelf die uitslag krijgt..
Ik zou voor de zekerheid nog eens alles na laten kijken. Ik had het ook en ik heb nu sinds 2 weken diabetes. Schijnt ook een symptoom te zijn. Beter alles nog eens na laten kijken dan laten lopen.