onzeker verdrietig en ook blij

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door pattyxx, 24 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pattyxx

pattyxx Actief lid

12 dec 2014
    130
    0
    0
    Hallo

Vandaag echo gehad was super ben 6 weken en 2dagen en het hartje klopte goed.
    En nu komt het er was een 2de vruchtzakje te zien en een 2de dooier maar verder nog geen kindje of hartje.
    Ik moet over 2 weken terug om te kijken of het 2de kindje ook ontwikkeld is en er een hartje klopt.
    Zelf ben ik al blij met 1 kindje 2 is natuurlijk super maar zijn er mensen in deze situatie geweest en hoe liep dit af?

2. daantjenvt

daantjenvt Actief lid

19 nov 2009
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn situatie is niet helemaal vergelijkbaar, ik heb mijn eerste echo pas rond de 10 weken gehad, pas na de bevalling zagen ze nog een placenta aan de placenta vast zitten waar waarschijnlijk nog een kindje had moeten zitten.
    Ik heb er niet echt verdriet van gehad omdat ik het natuurlijk niet wist en niet in onzekerheid heb gezeten, ze vertelde het me 10 min na de bevalling dus op dat moment maakte het me allemaal niet zoveel meer uit.

Sterkte en hopelijk komt het allemaal goed

3. pattyxx

pattyxx Actief lid

12 dec 2014
    130
    0
    0
    Oke ja dat is inderdaad andere maar wel jammer dat het geen 2 waren.
    Hoop zo dat 7januari het 2de kindje er ook is

4. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Bij mij zagen ze op de tweede echo met 9 weken ook iets wat een tweede kindje had kunnen worden. Er klopte ook geen hartje in. Met de termijn echo was het al helemaal weg. Ik ben er niet verdrietig ofzo om geweest. Was al zo blij met dit kindje!

Deel Deze Pagina