Teveel fruit idd niet verstandig. Gooi meestal 1 kiwi in mn bakje yoghurt, of 1 appel. Ik merk dat als ik weinig fruit eet, ik 'fruit-cravings' krijg. Dus ik heb het fruut wel echt nodig.
Dit vond ik overigens ook interessante informatie: Wat is het PaleoPrincipe? - Het Paleo Principe - zo fit als een oermens met Evert Berkelaar - Sinds 2008
Ik heb gelezen dat je fruit het beste kan combineren met iets van eiwit. Bijvoorbeeld handje amandelen/walnoten Eiwit zorgt ervoor dat je lichaam geen insuline aanmaakt wat dus normaal gebeurt als je fruit eet ivm suikers Ik las dat als je bij elke maaltijd iets van eiwit eet, dit veel beter is
Kijk eens bij Grip op koolhydraten van Yvonne Lemmers. Er is ook een forum, staat heel veel op en ook haar boeken zijn erg fijn.
Ik heb de beaumonde van vorig jaar als leidraad gebruikt en ben er echt heel blij mee... Als ik straks bevallen ben ga ik weer volgas aan de slag en hopen dat ik weer onder de 60 kom... En inderdaad als lunch een geklopt ei met groenten, nou ik zat echt vol dan!!! O en dat ruiken uit je mond had ik ook de eerste week, net als dat mijn urine sterk rook en mn zweet ook ( gatverdamne) masr dat was vlug over... Dronk wel ( nog steeds) veel water en groene thee erbij om " door te spoelen"