Ik heb heel lang als proefdier laborant willen werken, maar dat kan niet parttime op mijn voorwaarden dus ben bewust niet doorgegaan naar het hbo. Ik wil nu denk ik voor de klas komen te staan. Dat lijkt mij ook mega tof. Als onze kinderen groter zijn ga ik weer studeren.
Psychiater Wat ik nu doe (gz-psycholoog in gezinnen waarin ouders het ouderschap nogal lastig vinden), maar dan zonder de bereikbaarheidsdiensten en de ‘zorgen’ na werktijd. Verloskundige of kinderarts
Professor van de hogere knutselkunde Maar wat me ook heel leuk lijkt: - Creatief therapeut - Quality Controller in een PPC of PFA
Een (thuis)werk baan van 25 uur met net zo'n goed of een beter salaris dan nu. Ik wil vooral veel vrijheid om m'n eigen tijd in te delen.
Kerstshowopbouwer in een tuincentrum (en de rest vh jaar nadenken over hoe het eruit moet komen te zien)
Het loopt bij mij heel erg uiteenen er zijn veel beroepen/banen die mij heel erg aanspreken. - Binnenhuisarchitect - Op een manege werken - Arts op de spoedeisende hulp - Leerkracht basisonderwijs.
Zullen we wij een keer een dag meelopen met elkaar Ik ben opzoek naar rust en denk er serieus over om gastouder te worden.
Haha dat zou leuk zijn Al kan ik niet precies van rust spreken met 6 koters om mij heen, maar ik snap wat je bedoeld.
Ik zou dierenarts willen zijn in een reservaat/natuurgebied en dat ik dan zelf ook babydieren opvang en flesjes geef. En dat mijn man en kinderen daar dan ook wonen en we in zo’n grote jeep rondrijden. ... ik droom nog even verder!
Iets creatiefs en/of met interieur. Binnenhuisarchitect Maken van mooie spullen ( kunst of opknappen van spullen). Makelaar lijkt me ook leuk. En iets in de psychologie/criminologie .Afnemen van testen bv.
Ik ook.. Ik ben het nu ook geworden en ben er heel blij mee! Voorlopig zit ik prima en heb ik vooral dromen op prive-vlak..
ik zou wel in een dierenasiel willen werken of er zelf één oprichten. Meestal is het vrijwilligerswerk maar ik zou wel het liefst de hele dag met (huis)dieren willen zijn.
Oh ik wou dat ik het wist.. Mijn droombaan... Iets creatiefs (decoratie verzorgen in winkels/restaurants/huizenn?!) , met genoeg vrijheid voor mijn kinderen, zonder administratieve rompslomp... Ik heb eigenlijk geen idee.