Jij leest voor en ik beeld het dan uit dan met toneel (andere hobby van mij ). Uiteraard workshops @Afkes 10tal met koffie en zelfgebakken taart voor de mama’s en papa’s. Het wordt echt een knusse relax plek, waar je je direct thuis voelt
Ik droomde ook wel eens van een boekwinkeltje. Totdat ik me realiseerde dat het er dan zo aan toe zou gaan:
Dat lijkt te resulteren in dit soort situaties. Waarbij ik me @Whysteria als zeer welkome aanvulling van het team kan voorstellen. @Treez, speel jij toevallig fluit?
Ja iets met tijd...dat vooral haha En hebben mijn inkomen ook echt nodig, weet niet of dat te combineren is met een BOL opleiding.... Maar t lijkt me echt zo super gaaf waanzinnig!
Was t wat die cursus van het NTI?? Misschien wel iets om te ontdekken of t echt bij je past of dat ook nog niet zo erg?
Het is helemaal geen NTI Deze doe ik en uiteindelijk bewust voor een bredere cursus gekozen https://www.nha.nl/hobbycursussen/creatief/cursus-sieraden-maken#programma Je hebt wel specifiek edelsmid bij een van de aanbieders (volgens mij was dat wel NTI), maar vond ik de proefles daar slecht in elkaar zitten. Misschien ook zoeken naar een korte cursus/ workshop in je omgeving om te ontdekken of je het leuk vindt?
Mag ik dan elke zaterdagmiddag langskomen? Ik weet nou niet of het me aantrekt door de wijn of door de fluit van @Whysteria