Qmusic verlanglijstje winnen

Discussie in 'De lounge' gestart door Lill, 2 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Al jaren was er sinterniek en sint kay. Nu doet Q music het anders.
    In plaats van voor sinterklaas doen ze hetzelfde spelletje tussen sinterklaas en kerst.

https://qmusic.nl/acties/het-q-verlanglijstje

Het gaat als volgt:
    Dit jaar kun je bij Qmusic je Q-verlanglijstje invullen met daarop drie items met een totale waarde van maar liefst 250 euro. Maar sharing is caring, de drie items zijn namelijk niet alleen voor jezelf. Één item op je verlanglijstje is een cadeautje voor iemand anders! Dus wil jij deze kerst je vader, oma, beste vriendin of misschien wel je geheime liefde verrassen? Vul dan snel hieronder jouw Q-verlanglijstje in!

ZO MAAK JE KANS
    Vul hieronder je verlanglijstje in, en zorg dat je van donderdag 6 december t/m vrijdag 21 december elke dag naar Q luistert. Elk uur tussen 07.00 en 19.00 uur komt er willekeurig één verlanglijstje langs uit de inzendingen (alleen op werkdagen).

Komt jouw lijstje voorbij? Zorg dan dat je binnen 20 minuten de studio belt op 0909-9596 (45 eurocent per gesprek). Bel je op tijd, dan win je het hele lijstje!

Let op: je lijstje kan echt elk moment voorbij komen, ook dagen nadat je 'm hebt ingevuld.

CLAIM EEN LIJSTJE
    Maar ben je te laat, dan komt jouw verlanglijstje vrij en kunnen andere luisteraars het lijstje claimen. Dit kan door het woord 'claim' te sturen via de Qmusic app, zodra het lijstje door de dj vrijgegeven wordt.

Uit alle claimers wordt willekeurig één iemand geselecteerd. Kom je in de uitzending? Dan win jij het complete lijstje ter waarde van 250 euro!

Maar omdat je natuurlijk nooit altijd naar de radio kunt luisteren lijkt het me leuk en handig om elkaar een handje te helpen :)

Dit kan doormiddel van een topic, of eventueel een appgroep.
    Er kan dan een lijst gemaakt worden met je naam, de cadeautjes en eventueel je nummer. Ook kun je aangeven of je gebeld of geappt wilt worden als je naam wordt genoemd.

Eerder deed ik dit altijd met een ander forum, maar ik ben benieuwd of er hier ook mensen zijn die mee willen doen/het kennen en elkaar willen helpen.

Mocht er al een topic voor zijn of hij staat hier verkeerd, dan mijn excuses.

2. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik wil wel mee doen! Maar via een topic kun je toch nooit iemands naam herkennen van het genoemde lijstje?

3. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb m net ingevuld.. idd hier lijkt me via een topic te anoniem:) (en ik blijf wel graag een beetje anoniem maar kan niet constant luisteren:roflmao:)

aappie20 vindt dit leuk.
  4. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Nou ja, dan kun je gewoon de naam en cadeautjes die genoemd zijn plaatsen. Maar iemand niet echt op de hoogte stellen.
    Met het andere forum werkten we altijd met een appgroep.

5. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb wel interesse als het zover is:)

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010