effe heel stom hoor. mijn dochter heeft vanmiddag haar eerste feestje. ze heeft er veel zin in ik heb als kadootje: een knutselboek met stickers van prinsessen. kunnen ze zelf kamers enzo mee inrichten in dat boek.( met die stickers) nog een boekje met 250 gewone stickers van tinkerbell een pakje met vouwblaadjes een setje met haarspeldjes. was bij elkaar bijna 10 euro leuk ingepakt, met zelfgemaakt kaartje erbij. nu hoor ik van andere moeders net bij school ( tevens vriendinnen van mij) die hebben complete little ponys gekocht en dozen little petshop ik persoonlijk vind dat wel erg veel.. of ben ik nu zon krent? bedoel ik kan toch niet elke keer zon duur cadeau gaan kopen? geef ik mn eigen kinderen nog niet eens zomaar. vroeg het net aan mn man en die zei dat ik niet zo moest mauwen dat het goed was. maar wil graag ook jullie mening wil niet dat mn dochter in het ""niet"valt bij de rest
Ik vind wat jij gaat geven zelfs erg veel! Waar is de tijd dat je gewoon 1 ding kocht en dat kinderen daar hartstikke blij mee waren?
Je moet inderdaad niet zeuren Ik vind 10 echt veel voor een kinderfeestje! Ik had dat er nooit aan uitgegeven.... Ik was naar de Action gegaan en had daar voor max 5 wat gekocht hoor.. een kind is al snel tevreden. En ik hoop dat ouders dat bij mijn dochter in de toekomst ook zullen doen.
ik vind het leuk zoals ik dat kan beoordelen uit je omschrijving, zou bijna zeggen, foto ? en vind het zelf ook niet nodig om zulke grote/dure dingen te geven voor een kinderfeestje
Ik geef voor ene kimderfeestje meestal rond de 7,50 uit, dus vind wat jij hebt al behoorlijk wat! Jij hebt daarnaast lekker veel em de anderen misschien maar 1 ding....kinderen weten toch de waarde niet!
Bijna 10 euro en de rest geeft meer? Hier geef ik cadeautjes rond de 5 euro. E de cadeautjes die ze kreeg waren tussen de 3 en de 7.50 Ik zeg: mooi cadeautje heb je
Ik vind wat je gekocht hebt heel leuk! Waarom moet het duur zijn? Als je het geld hebt en kan missen, oké. Maar sommige mensen hebben dat inderdaad niet zomaar, en als je dat ook al niet eens echt aan je eigen kinderen kan geven, dan is dat logisch dat je dat ook niet aan andere kinderen kan geven. Als mensen dit niet zullen accepteren dan hebben zij lekker veel pech. Misschien vind dat kindje jou kadootjes nog wel het mooist. Kinderen zien dat niet, de prijs van iets.
Ik vind het leuk zoals jij het hebt gedaan. Tien euro is prima lijkt me. En ook wel leuk dat het veel kleine cadeautjes zijn ipv 1 wat grotere. Ik snap ook niet waarom sommige ouders zulke dure cadeautjes gaan kopen. Het is net als met traktaties en kinderfeestjes: alles moet steeds groter en duurder lijkt het wel!
Leuk toch!! Tot nu toe was ik 8 euro per kado kwijt voor een kinderfeestje. Bij 1 kindje heb ik er een kado van 3 euro bij gedaan omdat het haar beste vriendje is.
Ik geef voor een kinderfeestje Max 7,50 uit...soms wat meer en ook weleens wat minder,ligt eraan wat ik tegen kom. Ik vindt het een erg leuk en creatief kado van jou!
poeh gelukkig... vond 10 euro ook genoeg maar tegenwoordig zit je al snel aan. action zit helaas niet in de buurt maar wel een goeie tip als ik er eens kom dat ik wat insla! ja persoonlijk vind ik het ook erg overdreven wat die andere geven maar weet ik veel haha nog helemaal geen ervaring mee. ik dacht meteen ook toen ik hoorde van little pony enzo.. de tijd van een leuk kadootje van 5 euro is zeker voorbij. ik weet iig wel dat het meisje van knutselen houdt dus hopelijk vind ze het toch leuk
het is idd heel erg dat mensen elkaar zo willen overtreffen idd met traktaties en kadoos. zie dat ook vaak ja met traktaties
Het klinkt echt als een super leuk cadeau. Zeker als de jarige van knutselen houdt lijkt me dit echt een schot in de roos. En op die leeftijd hebben kinderen vaak zelf nog helemaal niet in de gaten wat een cadeautje kost. Ik kan me nog herinneren dat ik op een verjaardag tijdens m'n partijtje van één vriendinnetje een barbie kreeg. Nou ben ik nooit echt een barbie-meisje geweest, dus ik was er niet echt van onder de indruk. 's Avonds hoorde ik mijn moeder tegen m'n vader zeggen dat ze het een belachelijk duur cadeau vond voor een partijtje (was niet de bedoeling dat ik dat hoorde natuurlijk) en toen snapte ik nog steeds niet waar ze zich zo druk om maakten, want ik vond een aantal andere cadeautjes veel leuker. Volgens mij gaat het dus helemaal goed komen met jouw cadeau!
Jou cadeautje is prima hoor! Gemiddeld is het zo'n 7,50 hier. En wat betreft de andere mama's; vaak ligt bij de kruidvat oid de pony's ook voor onder de 10,- (die kleintjes dan), dus wellicht dat het als heel wat klinkt maar dat er net zo veel aan uit gegeven is als jij. En kinderen weten dat niet, dus grote kans dat jou cadeau leuker wordt bevonden dan 1 kleine pony.
Niet zo onzeker zijn! Ik vind 10 euro juist erg veel en je hebt er zelfs meerdere cadeautjes van. Ik vond het vroeger juist leuker om meerdere cadeautjes te krijgen, dan 1 groot iets. En dat geldt nu nog
Erg leuk kado hoor en 10 euro geef ik straks echt niet voor een kinderverjaardag tussen de 5-7,50 heb ik eerder in gedachten. En weet je dat je voor 6,95 al een losse my little pony koopt , dus het klinkt heel wat maar waarschijnlijk geef jij veel meer
ben gerustgesteld... dochter is er klaar voor. hoop dat ze een leuke middag heeft haha. komt vast goed
Hier bij de action heb je nu dozen met een my little pony liggen voor nog geen 10 euro. Maar jouw cadeau is prima toch? Ik geef ook wel een tientje uit voor een kinderfeestje.