flirten

Discussion in 'De lounge' started by BuffySummers, Apr 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    #1 BuffySummers, Apr 5, 2013
    Last edited: Apr 5, 2013
    Wanneer flirt er iemand met je? Hoe merk je dat?
    En iemand die vaak sarcastisch tegen je doet en soms op een negatieve en dan weer op een positieve manier aandacht vraagt, is dat ook flirten?
    Twee vragen dus eigenlijk:D

Even een edit:
    Wanneer weet je dat iemand gewoon aardig/belangstellend is of dat iemand echt flirt.
    Volgens mij is die grens heel klein...(zeker op bijv feestjes)

2. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Ik weet niet. Ik flirt zelf ook altijd ongemerkt eigenlijk :p.
    De beste vriend van mijn vriend is zelf ook een flirt, die flirt ook overduidelijk. Maar van iemand anders zal ik het niet weten.
    Denk dat ze op mijn lip moeten gaan staan eer dat ik het doorheb :D.

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Ik heb het dus ook vaak niet door of ik ben er te onzeker voor, dat kan ook nog...
    Als ik vroeger probeerde te flirten dan lukte me dat volgens mij nooit, ik ben zo'n kneus:) lekker onhandig hahah. Leuk willen doen en vervolgens finaal mislukken daarin:D

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Niemand een beetje een idee/verstand van flirten?:D

5. Panda1

Panda1 Bekend lid

Feb 28, 2013
    841
    117
    43
    Overijssel
    ik denk dat je moet knipogen en met je tong langs je lippen moet gaan en dan heel zwoel kijken en je lippen tuiten. Dan moet het lukken. ;)

6. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Hahaha... ik weet t niet, schijn n natuur talent te zijn volgens me ouders... mensen kinderen die waren altijd zo bang dat ik eens met de verkeerde zou flirten...

Doe t ook helemaal niet bewust... en nu doe ik t eigenlijk niet sinds ik getrouwd ben.... ja af en toe met me ventje

7. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Denk dat iemand dan eigenlijk helemaal in een deuk ligt als je dat zou doen... gewoon iemand aan kijken.. beetje verlegen wegkijken.
    Overduidelijk langs iemand lopen en lachen is vaak al voldoende....

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    T gaat niet om mij;) t gaat erom wanneer je denkt/weetdat iemand met je flirt.
    Ik dacht leuk een luchtig topic...
    Wrong crowd

9. Panda1

Panda1 Bekend lid

Feb 28, 2013
    841
    117
    43
    Overijssel
    Tuurlijk...daarom heb ik die reactie geplaatst. Als ik ech zo zou flirten dan jaag ik iedereen weg

10. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

haaah.. ok

Naja omdat je t over onzeker zijn had enz.. dat ik toch dat je vrij serieus was.

Maare ach, k weet niet... zulke dingen gaan vaak automatisch

11. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Ik ben er wel eens op afgestapt: hey zit je nou gewoon een beetje te sjansen of wat? !

12. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

Feb 4, 2010
    1,912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Ik kan je ook niet helpen. Ben bang dat ik teveel op je lijk, haha. Ik denk altijd dat iedereen gewoon aardig doet en dat ik leuk met een jongen/man kan lachen en dan hoor ik via via ineens dat hij me leuk vindt... ?? (gebeurt overigens niet meer hoor. Ik heb al 10 jaar een relatie en dat maak ik al meteen op een luchtige manier duidelijk, haha)

Maar het kan inderdaad dat iemand die je een beetje zit te plagen, juist toenadering zoekt. Ik dacht altijd dat diegene me juist stom vond, hahaha

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Dank je een antwoord waar ik iets aan heb.
    Dat heb ik dus ook ik dacht altijd dat mannen mij dan stom vonden.

Het gaat mij er gewoon om dat ik iemand geen verkeerde signalen af wil geven. Ik weet zelf ook wel hoe ik moet flirten, maar daar gaat het mij niet om.
    Ik weet nooit of een man met mij flirt. Als je dat wel door hebt, kun je dat namelijk meteen in de kiem smoren.

14. Bri

Bri Niet meer actief

Waarom zou je dat in de kiem willen smoren? Er is toch niks mis met flirten?
    Doe gewoon waar jij je prettig bij voelt. Als je geen belangstelling hebt, hoef je er niet op in te gaan.
    En als je wel terugflirt, kun je altijd 'op de rem trappen' als je het ver genoeg vindt gaan. Je doet daarmee toch geen toezegging dat je met hem mee naar huis gaat?

15. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Dan moet je mijn zoontje eens gezellig een dagje ergens mee naar toe nemen. :D
    Chameur eerste klas! :cool: hij krijgt het nog voor elkaar ook! En ik schaam me regelmatig kapot..... :D :)

16. Smnee

Smnee Niet meer actief

Haha, soms dan flap ik er ook wel eens iets uit en dan hoop ik altijd maar dat ze niet denken dat ik iets bedoel ;) was in de kapsalon altijd wel lastig .... :D

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Heb je gelijk in. Er is niks mis met flirten:) soms ook wel leuk.
    Ik heb gewoon vaak moeite met mannen en inschatten wat ze nou bedoelen.
    Of ze nou 'gewoon' aardig zijn of iets willen.
    Ik heb dat namelijk met een oud collega gehad, ik dacht dat hij gewoon aardig was maar toen hij weg was bij ons bleek hij me leuk te vinden...

Ik heb 1 collega die wel aardig is, maar die vaak sacrcastische dingen zegt. Ik weet ook niet goed wat ik dan moet doen. Hij kan ook wel normaal doen en soms hebben we een normaak gesprek maar vaak is ie na 5 min ineens weer sarcastisch.
    Ik vind dat lastig en weet dan niet wat ik moet zeggen.
    Even voorbeeldje ik had een keer een slobbertrui en oude spijkerbroek aan omdat onze wasmachine stuk was. Toen ik wegging zei ik gedag en hij stond achter me en zei iets van "doe je volgende week weer wat leuks aan?" Dan denk ik al gelijk waarom zegt hij dat?
    Dat soort dingen dus...

18. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

lief terug lachen en een knipoog geven.. check zijn reactie weet je het snel genoeg:D:p

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Dat zou een goede zijn ja...alleen op zulke momenten denk ik daar dan weer niet aan hahaha

20. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Idd niks mis mee. Gewoon doen waar je je goed bij voelt :)

Ben nogal een flirt geloof ik, heb het vaak niet eens door :)

Als die collega tegen mij zou zeggen doe je volgende week wel iets leuks aan? Dan zou ik zeggen, natuurlijk wat had je in gedachte? :D

Share This Page