Ligt ING er nu weer uit

Discussion in 'De lounge' started by MamavanMJ, Apr 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Ik moet zo naar het grenswisselkantoor om mijn gespaarde euro's om te wisselen voor dollars, maar ik kom weer niet op mijn ING. En ik moet het geld nog van de spaarrekening op de gewone rekening boeken... Ben nu behoorlijk gestresst en vroeg me af of jullie hier ook last van hebben?

Nog even en ik ga echt overstappen op een andere bank... Dit is al de zoveelste keer :(

2. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    Ligt er inderdaad uit. Erg vervelend voor je. Echter overstappen heeft niet zo veel nut denk ik omdat de ING aangevallen wordt. Dat kan iedere bank overkomen. Veel succes voor nu!

3. Happy

Happy Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,553
    0
    0
    Midden van het land
    Overstappen is wat overdreven. dit kan iedere bank overkomen..

Hoop dat hij het vandaag nog gaat doen voor je

4. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

May 12, 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Ik hoop het niet.

Overstappen naar een andere bank heeft weinig nut, alle banken zijn kommer en kwijl momenteel. Ik haal altijd aan het begin van de maand 250 euro van mijn rekening en doe daar de boodschappen van in de maand... Sta ik tenminste ook niet voor lul bij de kassa als er een storing is.

Is echt een tip die ik aan iedereen geef haal als je inkomen gestort is voor de hele maand boodschappen geld eraf.

5. MamavanMJ

Ja begrijp ik maar ik moet dat geld wisselen voor onze droom vakantie!!

Stress stress stress!!

6. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    Ga je vandaag weg op vakantie dan? Je kan het toch ook regelen als je ter plaatse bent?

7. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

als je de ing even belt kunnen ze gewoon geld van je spaarrekkening naar je gewonen rekening boeken. heb ik ook een keer gedaan toen er storing was.

8. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    Of ga naar de bank toe, kan ook nog.

9. MamavanMJ

Nee ik ga donderdag.... maar ik moet nog werken alle andere dagen, koffers pakken en alles voor de opvang van zoonlief regelen... Vind het allemaal al zo spannend, kan dit er niet bij gebruiken haha!

Ik zal even de ING bellen of ze het geld willen overboeken!

10. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    Hihi rustig aan meid! Het komt echt wel goed, je kunt het desnoods een andere dag overboeken en als je op plaats van bestemming bent het geld pinnen. Ook heb je een GWK op schiphol zitten, weet niet hoe laat je vliegt maar die is erg lang open.

Geniet vooral van je vakantie!!!

11. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

Jun 26, 2009
    5,330
    0
    36
    Midden v/h land
    Nog makkelijker, als je op Schiphol achter de douane bent, heb je een dollar-pin automaat! Daar kun je dus gewoon je dollars pinnen, rechtstreeks van je ING rekening. Hoef je dus niet eerst te wisselen!

Overigens had ik toen 200 dollar gepind voor 5 dagen en bij thuiskomst er nog 100 over :) Ter plekke alles met de Creditcard gedaan. Waar ga je naar toe?

12. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Wij pinden inderdaad ook gewoon op schiphol dollars.

13. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    De website doet het weer, mogelijkheden zat zo

14. MamavanMJ

Bedankt allemaal!!

Wij gaan naar New York (vliegen donderdag). Een droom wat uit gaat komen. We willen dit al zo lang. Elke keer kwam er wat tussen, maar nu gaan we eindelijk. Ik zag alles al in duigen vallen door de ING bank (drama queen).

15. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,032
    6,135
    113
    Happyland
    Kommer en kwijl?:D
    No way dat ik al mn boodschappengeld eraf haal, daar heb ik nu eenmaal een pinpas voor.
    Ik zit bij ABN Amro en nooit problemen met storingen or what so ever...

16. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,032
    6,135
    113
    Happyland
    Fijne vakantie!

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

Je kan toch gewoon ter plaatse pinnen :( ik wissel nooit geld van tevoren om.

18. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

Jun 26, 2009
    5,330
    0
    36
    Midden v/h land
    Cool, bij mij is die droom vorig jaar ook uitgekomen, ben in September 5 dagen geweest! Have fun!

Ik heb dus toen wel wat dollars opgenomen, is in principe helemaal niet nodig natuurlijk, maar ik vind het gewoon een prettig idee. Verder ter plekke dus bijna alles met cc gedaan, ik neem aan dat je die ook mee neemt?

Heel veel plezier, geniet ervan! Waar zit je met je hotel?

19. chrystel73

chrystel73 VIP lid

Jan 9, 2009
    6,301
    2,570
    113
    ik begreep dat het hele ideal er uit lag, niet alleen bij de ing, cyberaanval op het hele betalingsverkeer

20. Minerva

Minerva Niet meer actief

Dat deden wij dus ook! Afgelopen kerst naar Amerika geweest en toen hebben we van te voren geen dollars gehaald hoor! Je betaalt ten eerste al heel veel met cc én je kunt vaak genoeg pinnen!

Share This Page